سازمان هواشناسی اعلام کرد که در هفته پیش رو،سرما در بسیاری از استانها شدت پیدا می کند و 25 استان کشور به زیر صفر می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سازمان هواشناسی اعلام کرد که از روز شنبه شدت سرما افزایش پیدا می کند و از عصر یکشنبه یک سامانه بارش از جنوب‌غرب، غرب دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس وارد کشور می‌شود.

این سامانه بارش سبب می شود که بتدریج از روز دوشنبه در نیمه غربی و جنوب کشور و از روز سه‌شنبه در نیمه جنوبی کشور بارش برف و باران را شاهد باشیم.

در روز شنبه استان‌های چهارمحال بختیاری و اردبیل با حداقل دمای 16 و 13 درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور هستند و هرمزگان و بوشهر با حداکثر دمای 23 و 20 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

همچنین روز دوشنبه برف و باران در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، بوشهر، فارس و هرمزگان و در روز سه‌شنبه در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

بدین ترتیب آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف و باران در این مناطق طی دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.


هوای تهران

فردا شنبه آسمان تهران کمی ابری است اما بارش باران نداریم. حداقل و حداکثر دما در این روز 2- و 7 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز یکشنبه هم حداقل و حداکثر دما در این روز به یک و 8 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.اما در روزهای آینده بارش باران نداریم و امکان آلودگی هوا هم وجود دارد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی DE ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 1
    پیش به سوی یک تعطیلی دیگه و زوج و فرد سراسری و جریمه و محدودیت و هشدار و ....!!
  • حميدرضا A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    6 1
    اينقدر اين مطلب رو مينويسم تا بالاخره يه صنعتگري ، مخترعي ، و يا مبتكري حرفمو بگيره : آلودگي هوا بنوعي زباله محسوب ميشه . . بايد جمع آوري شه . . دقيقا مثل ديگر زباله هايي كه توسط انسان توليد ميشه . . . . .
    • بی نام SE ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      4 2
      چه جوری تو یه سطل جمع کنیم تا ماشین حمل زباله ببردش؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    3 1
    بوشهر برف بیاد، چی میشه ...
  • غـــزل IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    7 3
    ای بابا خوزستان که داره برف میاد..چرا کل استان نمیاد؟!!!! خب تو شهر مام برف بزنه...عقده ای شدیم بخدا...تو این سرما که نمیشه بریم شهرای دیگه برف ببینیم...
  • امین A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    14 3
    خدایا شکرت مثل اینکه این دفعه ما بارون داریم
  • hossein IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    6 0
    ( احتمال بازگشت آلودگی هوا از یکشنبه ) مثل اینکه شما تو این تعطیلات تهران نبودید ؟؟؟؟
  • نادر A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    3 0
    ما توی تبریز از شدت آلودگی داریم دچار مرگ تدریجی میشیم. مسئولین تا کی میخوان دست روی دست بگذارن ؟ با تعطیلی چند روزه مدارس و تاخیر در شروع بکار ادارات این مشکل حل نمیشه . بفکر یک راه حل بهتر باشید .