گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی درمورد علت مرگ پل واکر ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اداره جمعه اعلام کرد پورشه مدل کاررا جی‌تی پیش از آنکه راننده ماشین کنترل آن را از دست بدهد و به یک درخت برخورد کند، بیش از 100 مایل در ساعت (‌حدود 160 کیلومتر در ساعت) سرعت داشته است.

همچنین در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی آمده که هیچ نشانی از مواد مخدر یا الکل در بدن پل واکر دیده نشده و او بر اثر جراحت‌های ناشی از ضربه و سوختگی کشته شده است.

واکر، 40 ساله، 30 نوامبر در حالی که مسافر پورشه قرمز رنگ بود، در سانتا کلاریتا دچار سانحه و کشته شد. ماشین در این حادثه در آتش سوخت. راجر روداس 38 ساله، شریک تجاری‌ واکر نیز که راننده ماشین بود، جان خود را از دست داد.

در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک آمده که وقتی راننده، کنترل ماشین را از دست می‌دهد، ماشین کمی چرخیده و ابتدا به جدول خیابان و بعد از سمت راننده به یک درخت و بعد به یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند. شدت این برخوردها باعث شده ماشین 180 درجه بچرخد. سپس ماشین از سمت مسافر به یک درخت دیگر برخورد کرده و شعله‌ور شده است.

واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت. هنگام مرگ او قسمت هفتم این مجموعه در حال تولید بود. یونیورسال پس از این اتفاق تولید دنباله بعدی را متوقف و اکران آن را تا 10 آوریل 2015 به تعویق انداخت.

ورایتی / 3 ژانویه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    150 6
    160 برای اون پورشه یعنی 80. حالا چرا اونطور مچاله شد رو نمیدونم. بهرحال برای آموزش جوون ها خوبه که بدونن سرعت بالا و بی دقتی عاقبتش مرگ آوره. حالا چه پراید چه پورشه.
    • مهران A1 ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      19 4
      عمر دست خداست پورشه وسیله است
    • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      7 0
      160 کوبیده به مانع. یعنی سرعت بالای 300 بوده، ترمز کرده سرعت کاهش پیدا کرده ولی فرصت نداشته که سرعت صفر بشه و خودرو متوقف رو کنه و با 160 خورده به مانع.
  • سعید IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    20 1
    دلیل مرگ واکر آتش گرفتن پورشه بعد تصادف بوده بهتره یک آماری به کشته های 10 سال اخیر پورشه بندازید سرعت 160 برای پراید سرعتی نیست چه برسه پورشه ماشینی که با سرعت 160 آتش بگیره قطعا مشکل از ماشین بوده یا دستکاری های غیر فنی برای افزایش شتاب و...
  • نادر EU ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    11 4
    احتمالا پورشه چيني بوده
  • آريا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    10 13
    بعد از اين تصادف نظرم نسبت به پورشه كاملا عوض شد. پورشه در حال حاضر شركتيست كه محصولاتش فقط براي ايجاد سر و صدا در خيابان و شتاب و سرعت زياد ساخته ميشوند و خبري از ايمني و بدنه محكم و ... نيست.
  • ابی GB ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    11 2
    عجیبه که از نظر شما سرعت 160 کم حساب میشه..... با این سرعت اگه تو تانک هم باشید امنیت ندارین
  • صادق A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    8 0
    اگه پراید بود فک ک نم مفقود می شد