سبط‌ احمدی: کمبود بودجه گریبان صدا‌و‌سیما را گرفته است

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو سیما می‌گوید شاید تصویربرداری مجموعه «خوب، بد، زشت» تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سبط احمدی کارگردان سریال «خوب، بد، زشت» که برای پخش از شبکه دو سیما در ایام نوروزدر نظر گرفته شده است، در پاسخ به این پرسش که آیا برای ساخت این سریال با مشکل مالی مواجه هستند یا خیر گفت: «کمبود بودجه یکی دو سال است که گریبان سازمان صدا‌و‌سیما را گرفته است و بالطبع ما هم با تنگناهایی به لحاظ مالی مواجه هستیم.»

او ادامه داد: «ما تهیه‌کنندگان به عنوان بازوی اجرایی صدا‌وسیما باید تلاش کنیم که این کاستی‌ها را برطرف کنیم و با این کاستی‌ها بسازیم.»

این تهیه کننده درباره زمان‌بندی پایان تصویر برداری سریال نیز افزود: «برنامه‌ریزی ما برای تصویربرداری این سریال پایان سال است اما اگر این زمان‌بندی جابجا شود احتمالا تا پایان تعطیلات نوروز درگیر کارهستیم.»

«خوب، بد، زشت» سریال نوروزی شبکه دو به کارگردانی منوچهر هادی است. امین حیایی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری، مهدی سلوکی، شهین تسلیمی، صدیقه کیانفر، محمد کاسبی از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 1
    من پیشنهادی برای تامین بودجه سازمان صدا و سیما دارم. این سازمان بیاد تبلیغات برنج آوازه رو بر عهده بگیره و هفته ای 110 میلیون تومن تامین بودجه برای خودش کنه!