مهر نوشت:

تحقیقات تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل آتش سوزی خیابان جمهوری به پایان رسید و نتیجه بررسی ها به زودی به مرجع قضایی اعلام می شود.
یک تیم از کارشناسان مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ از صبح امروز بررسی ها در محل آتش سوزی خیابان جمهوری را آغاز کردند.
این تیم قرار است احتمال عمدی بودن آتش سوزی یا قصور افراد در وقوع آن را بررسی کند.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران در این باره اعلام کرد: در صورت بررسی های بیشتر ماموران دوباره راهی محل حادثه شده و پس از تکمیل تحقیقات گزارش کارشناسان اعلام خواهد شد. همچنین امروز پس از بررسی محل حادثه کارگاه تولید لباس با دستور قضایی پلمپ شد.
ساعت 11:30 یکشنبه 29 دی ماه وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی پوشاک در خیابان جمهوری به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که در جریان این حادثه نسیم فروتنی 44 ساله و آذر حق نظری 60 ساله با سقوط از طبقه پنجم جان خود را از دست دادند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی نردبامی که در ابتدا راهی محل شده بود، به علت نقص در سیستم کامپیوتر باز نشده و آتش نشانان مجبور شدند نردبام دیگری را جایگزین آن کنند.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    51 5
    اتش نشانها در فداكاري كم نگذاشتند. تجهيزاتشان را بايد كامل كرد. و در نگهداري،‌و تعميرات و تست تجهيزات جدي بود.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    49 4
    لطفا از شهرداری تهران باید فرسوده بودن ماشین اتش نشانی هم بازخواست شود
  • 666 IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    27 3
    اگه خارج از ایران بود الان باید رئیس اتشنشانی که هیچ شهردار هم استفا میداد ولی چون ایران عیبی نداره مامور اتش نشانی کاره ای نیست فقط باید رئیس اگر استفا نداد حداقل تو یک برنامه تلوزیونی از مردم عذر میکردند
    • جمشیدی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 6
      چرا شما از هر مسئله ای برداشت سیاسی میکنید.این اتفاق تلخ چه ربطی به شهردار دارد.اگه منطق شما درست باشه سر مسئله اتوبان قم باید وزیر راه و در حادثه مسمومیت مردم پردیس وزیر نیرو باید استعفا بدهند .به نظر من مقصر اصلی مسئول کارگاه است. در کارگاهی که پتانسیل آتش سوزی دارد باید موارد ایمنی را رعایت می کرد.
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      4 3
      چرا غذرخواهی کنند چون مقصر نردبان بود اول نردبان بعد دیگران