بازی «جنون سیاه: تله» از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که ۷۰ درصد از مرحله تولید آن سپری شده، سال ۹۳ وارد بازار گیم می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی در قالب سبک سوم شخص تیرانداز و گونه (ژانر) اکشن وحشت تولید شده است.

براساس این گزارش، ژانر علمی تخیلی و وحشت از گونه‌های متفاوت و جذاب در دنیای بازی‌سازی بوده و به علت نیاز به قدرت هنری و فنی بالا، توسعه آن‌ها چندان ساده نیست اما با این وجود اکنون بازی‌های بسیار زیبایی از این نوع در کشور در حال تولید است.

بازی رایانه‌ای «جنون سیاه: تله» به طراحی هادی جعفری منفرد و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شرکت فن‌آوران توسن گام در حال تولید بوده و اواسط سال آینده در شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

بازی یاد شده دارای داستانی کاملا ایرانی بوده که برگرفته از اسطوره کهن ضحاک در شاهنامه فردوسی است. در واقع «جنون سیاه: تله» روایتی نو از مفاهیم نهفته در آن اسطوره کهن که در فضایی علمی-تخیلی در آینده رخ می‌دهد، است.

عنصر داستان در این بازی بسیار بیشتر از معمول بازی‌های ساخته شده مورد توجه بوده و این روند در گستردگی بازی نامه مشخص است. داستان «جنون سیاه: تله» که در آینده‌ای نامعلوم رخ می‌دهد، حکایت پلیس جوانی است که در یکی از روزهای عادی کاری‌اش، ناگهان با پدیده‌ای عجیب و موجوداتی ناشناخته رو به رو می‌شود که حاصل نبوغ دانشمندی شیطان‌صفت هستند. این داستان از یک سو چشم به آینده‌ای تاریک برای جهان و از سوی دیگر نگاهی به اسطوره‌های کهن و باستانی دارد.

«جنون سیاه: تله» با دارا بودن حدود ۱۰ ساعت گیم پلی، تجربه‌ای جدید از بازی‌های ایرانی را در مقابل مخاطبانش قرار داده و بازیکنان در این گیم ایرانی با محیط‌هایی متنوع و خیره‌کننده روبه رو می‌شوند.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی جعفری A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    7 1
    با سلام و سپاس بابت پوشش خبری بازی "جنون سیاه : تله" بنده هادی جعفری مدیر شرکت تون گام سازنده بازی جنون سیاه هستم... متاسفانه در خبر اشتباه بزرگی رخ داده که امیدوارم در این سایت وزین این اشتباه تصحصح گردد. آنجا که آمده: " این داستان از یک سو چشم به آینده‌ای تاریک برای جهان و از سوی دیگر نگاهی به اسطوره‌های کهن و باستانی دارد." که این کاملا اشتباه و صحیح آن به این گونه است که:" ...حاصل نبوغ دانشمندی است که از یک سو چشم به آینده‌ای تاریک برای جهان و از سوی دیگر نگاهی به اسطوره‌های کهن و باستانی دارد." در واقع آینده تاریک را نه ما و نه داستان برای جهان متصور است بلکه این تصورات ذهن بیمار شخصیت اصلی و منفی داستان است و بازیکن در بازی با وی مبارزه می کند.ما هیچ آینده تاریکی را متصور نیستیم
    • reza A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
      0 0
      سلام آقای هادی جعفری من هم به بازیسازی علاقه دارم و دوست دارم روزی مثل شما یه شرکت داشته اشم و بازی سازی کنم و لی متعصفانه نمیدونم چیکار کنم تا مثل شما موفق بشم چون اراده ی ضعیفی دارم راستی شما اول از چه انجینی شروع کردید و چقدر دانش در این زمینه دارید من خودم تاره یه انجین ساده ی دوبعدی رو شروع کردم؟ وچقدر زمان میبره تا یادش بگیری؟