مهر نوشت:

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از راه‌های غرب مازندران، از بازگشایی تمام مسیرهای ارتباطی استان‌های شمالی تا 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: با توجه به تامین ماشین آلات راهداری در منطقه، مدیریت به‌کارگیری از آنها مهمترین اولویت کاری راهداران است.

 عباس آخوندی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به ارتفاع یک متر و 70 سانتی متری برف در مناطق مختلف استان مازندران، گفت: در درجه اول نجات جان انسان‌ها برای ما اهمیت دارد و در این زمینه اقدام به امدادرسانی به افراد در راه مانده و گرفتار در کولاک شده است.

وی ضمن اشاره به بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در مناطق غرب استان، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای برف و با هماهنگی به عمل آمده 30 دستگاه ماشین آلات راهداری از استان‌های معین ( قزوین ، گلستان ، خراسان شمالی ، تهران ، البرز ، زنجان ، سمنان و همدان ) به مازندران ارسال شد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با وجود امکانات و تجهیزات موجود ، نیاز سخت افزاری برای بازگشایی راه‌ها وجود نداشته و تنها عامل در جهت تسریع در اجرای عملیات راهداری مدیریت بکارگیری از این امکانات و تجهیزات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت پیک بحران را پشت سر گذاشته ایم، ابراز امیدواری کرد تا 48 ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی (اعم از روستایی و فرعی) منطقه بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی از عملکرد به هنگام استاندار مازندران، معاونان و مدیران کل استان و همچنین مجموعه راه و شهرسازی قدردانی و خاطر نشان ساخت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران در قالب 35 اکیپ راهداری و بکارگیری 160 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری اقدام به برفروبی و یخ زدایی 180 کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی غرب استان کرد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 0
    البته لازم هست مدیریت مناسب مهندس کشاورزیان هم یادآوری بشه