۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر گندمان در استان چهارمحال وبختیاری را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در ساعت 15:17:33 بعد از ظهر امروز پنجشنبه 24 بهمن 1392 در موقعیت و مرکز ۳۱.۸۱ شمالی و ۵۱.۱۷ شرقی و عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.


زلزله 4.1 ریشتری در چهارمحال وبختیاری

این زمین لرزه در فاصله‌ 6 کیلومتری گندمان چهارمحال وبختیاری، 18 کیلومتری بلداجی چهارمحال وبختیاری و 21 کیلومتری بروجن چهارمحال وبختیاری رخ داده است. 

بعد از وقوع زلزله 4.1 ریشتری در گندمان، یک پس لرزه 1.9 ریشتری این منطقه را نیز لرزاند. هنوز خبری درباره خسارات و تلفات این زمین لرزه ها منتشر نشده است.


خسارت نداشت

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براساس اعلام گروه های ارزیاب اعزامی هلال احمر به منطقه زلزله زده گندمان چهارمحال و بختیاری این زلزله 4.1 ریشتری خسارت مالی و تلفات جانی به همراه نداشته است.

حسین درخشان به ایرنا گفت: با کسب خبر وقوع زمین لرزه یاد شده، دو گروه چهار نفره از امدادگران گروه های ارزیاب اعزام سریع جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن به کانون وقوع این زمین لرزه در بخش گندمان اعزام شدند.

درخشان ادامه داد: با حضور این گروه های ارزیاب اعزامی به منطقه یاد شده مشخص شد که این زلزله تلفات مالی و خسارات جانی به همراه نداشته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: اکنون نیروهای ارزیاب هلال احمر در منطقه حضور دارند.

گندمان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری و مرکز بخش گندمان است.

 

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =