تسنیم نوشت:

مجتبی علی‌اکبری تهیه کننده پروژه «سرو ۸» با اعلام خبر تولید اولین انیمیشن سینمایی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از نکات برجسته «سرو ۸»، به تصویر کشیدن قهرمانان، سرداران و شهدای جنگ تحمیلی با چهره واقعی ایشان است.

مجتبی علی‌اکبری تهیه کننده پروژه «سرو ۸» با اعلام خبر تولید اولین انیمیشن سینمایی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در مسیر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به ارزش‌های بنیادین کشور، اهداف کلان نظام و انقلاب و تاکید ایشان مبنی بر لزوم به تصویر کشیدن دفاع مقدس هشت ساله نخستین انیمیشن رئال جنگی جهان طراحی و به مرحله پیش تولید رسید.

علی اکبری تاکید کرد: قرن بیست و یکم، قرن رقابت در صنایع سینمایی است. ساخت انیمیشن در جهان عمر کوتاهی دارد اما با وجود این دوران کوتاه رشد بسیاری داشته و توانسته است به عنوان یک هنر صنعت در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما می‌توانیم با استفاده بهینه از هنرانیمیشن اندیشه دینی و انقلابی خود را به شایستگی در سراسر جهان عرضه کنیم.

تهیه کننده «سرو ۸» افزود: با توجه به ویژگی کیفی پروژه فوق و موضوع منحصر به فرد آن در صدد هستیم در صورت حمایت مسئولین پس از رونمایی نخستین اپیزود انیمیشن فوق در هفته دفاع مقدس سال آینده، آن رابه جشنواره‌های بین‌المللی معرفی کنیم.

علی اکبری ادامه داد: یکی از نکات برجسته «سرو ۸»، به تصویر کشیدن قهرمانان، سرداران و شهدا جنگ تحمیلی با چهره واقعی ایشان است که در ساخت فیلم‌های سینمایی این موضوع ممکن نیست.

«سرو ۸» توسط شرکت پرنا نگارین پارسیان، به تهیه‌کنندگی مجتبی علی اکبری، نویسندگی حمید افتخاری و کارگردانی مشترک علی اکبری و افتخاری طی ۵ قسمت ۱۱۰ دقیقه‌ای تولید و عرضه خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =