"سیداسدالله جولایی" مدیرعامل ستاددیه کشور با توجه به تعداد زندانیان استان و ظرفیت حال حاضر ستادهای دیه در سراسر کشور، برنامه ویژه نوروزی «آزادسازی 1000 هزار نفر از زندانیان نیازمند» مورد حمایت ستادهای دیه را به مدیران عامل 31 استان کشور ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، در پی آزادی ۳۵۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد که به دلیل یک لحظه غفلت یا وقوع حادثه ای ناخواسته روانه زندان شده بودند، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این ستاد مردم نهاد در نظر دارد تعداد 1000 نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند میهن اسلامی را آزاد کند.

از آنجا که مردم فهیم و نوع دوست ایران اسلامی همیشه و در همه حال حضور معنوی خود را برای دستگیری از نیازمندان و مستمندان بویژه زندانیان بی بضاعت و در بندی که صرفا به دلیل وقوع حادثه ای ناخواسته و یا ارتکاب جرمی نه از روی عمد، محکوم به حبس شده اند را ثابت کرده اند، در این روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو هم گام قدم هایی خواهند بود که از بی یاوری پژمرده اند.

گفتنی است هم اکنون 8000 نفر به دلیل جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زندانها به سرمی برند که آزای این تعداد، مشارکت همه افراد جامعه را می طلبد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    1 0
    چطور میشه به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد؟ مخصوصا اونهایی که بخاطر مبالغ پایین گرفتار زندان هستند؟؟