تسنیم نوشت:

وزیر کشور در شیروان با بیان اینکه امکان استخدام نیرو تا ۷ یا ۸ سال آینده در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد، گفت: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم. 

عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه بررسی مشکلات مردم شیروان، گفت: متاسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیاربد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده ها علاقه زیادی به شغل‌های دولتی و استخدام در دستگاه‌های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.

وزیر کشور گفت: به دلیل زیاده روی دولت گذشته در استخدامی‌ها و استخدام افراد خارج از چارچوب و برنامه تا 7 یا 8سال آینده امکان جذب نیروی جدید در دستگاه های دولتی وجود ندارد.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بهترین راه برای افزایش درآمد رجوع به کارهای تولیدی است، گفت: با این شرایط مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا به سمت تولیدی‌های کوچک بروند و در هر محله و هر خانه یک کارگاه تولیدی ایجاد کنند.

وزیر کشور گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم دولت به سمت ثبات در قیمت‌ها رفته ‌و همانطور که مردم خود شاهد هستند دیگر شاهد تورم 13.5درصدی که سال گذشته در این روزها شاهد آن بودیم، نیستیم.
او گفت: دولت به فکر سرمایه‌گذار و جذب سرمایه‌گذاری است و امید دارد با برنامه‌ریزی مدونی که در حال انجام آن است بتواند حجم اشتغال را در کشور بالا ببرد.

 

23123

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    32 2
    به عنوان نمونه حالا جنابعالی صبح تا شب کلنگ میزنی؟
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    37 4
    خودتون پشت میز هستین پس چرا......؟؟!!
  • بیکار A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    26 3
    پس جواب بیکار هارو کی باید بده؟؟؟؟؟؟؟
  • مهندس A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    47 1
    عزیز من این حرفا بهانه است! همین امروزشم خیلی از جوونا آماده هر کاری هستند! ازین طرف می گن استخدام نداریم از اونطرف می گن باید ازدواج کنیم تعدادمون کم شده! برو بابا!
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    20 2
    به نفع اصلاح طلباست که برنامه استخداموادامه بدند
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    33 1
    ببخشید کسایی که درس مدیریت و حسابداری خوندن برن سر ساختمون یا سر زمین کشاورزی یا کارگاه جوشکاری و تراشکاری یا برن خیاطی کنن؟! اینایی که بالای 20 سال سابقه ی کار دارن رو بازنشسته کنین جا واسه ما جوون های تحصیل کرده ی بیکاره باز بشه که بتونیم رو پای خودمون واستیم و پس مرگمون ازدواج کنیم!
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    28 4
    کاش اينقدر جسارت وجود ميداشت که استخدامهاي 8سال گذشته برري بشه و اونا که ناحق رفتند سرکار تکليفشون معلوم بشه.
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    28 1
    میری بانک دو نفر کارمند کار میکنند ده نفر کارمند دیگه تو پشتشون رژه میرن اصلا در دستگاه های دولتی کارمندان کار آن چنانی نمیکنند که!
  • جواد IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    24 1
    انقدر توی شروع کسب و کار جدید راه انداختن سنگ می ندازید که آدم پشیمون می شه .. می خواستیم یه شرکت آموزشی بزنیم و از فنی حرفه ای هم مجوز بگیریم به غلط کردن اوفتادیم ....کجای دنیا باید حتما 28 سالت بشه که بهت مجوز بدن ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    26 5
    اين ديگه چه آحه حرفيه؟!‌ دارين كاري مي‌كنين كه مردم بگن صد رحمت به دولت قبل
  • بی نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    30 0
    پس در دانشگاههای تحصیلات تکمیلی رو تخته کنین الکی با عمر این جوونای بیچاره بازی نکنین. کارشناسی ارشد و دکتری بیابان یا جنگل و مرتع و .... برای کی درامد داشته که به فکر درامد غیر دولتی باشند ما که سوختیم به پای برنامه های این عزیزان لاقل بقیه رو نسوزانید
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    24 3
    آخه مرد حسابی من چه گناهی کردم ، تو یه رشته ای تحصیل کردم که فقط و فقط یک جای کار داره ، مثلا رشته خاصه ، قبلا بورسیه بود ، ولی با وجود کمبود شدید نیرو برای کاهش هزینه بورسیشو برداشتید ، الانم چون کلیا با پارتی استخدام شدن ما باید پشت در استخدام بمونیم ، جالبه اونور در هم یه نفر داره جای 2 نفر کار میکنه ، ولی چون اتاقها و دفاتر اداری رو با هزاران نیروی فک و فامیل پر کردید سهمیه استخدام 10 سال دیگه رو هم مصرف کردید
  • کاربر IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    19 0
    دلیل این گرایش مردم می دانید چیست؟به یک فرد لیسانس و یا یک کارگر زحمت کش در شرکت های خصوصی نهایتا حداقل حقوق مصوب را می دهند که کفاف مالیات و عوارض های گوناگون را هم نمی دهد.در کارگاه های خارج شمول قانون کار که برای 10 ساعت کار درروز 200 تا 300 هزارتومان حقوق می دهند.
  • محمد A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    15 2
    جناب وزیر شما ها که هی میگفتین دولت قبل سالی 80 هزار تا شغل بیشتر ایجاد نکرده !!!!!!! معلومه که تکلیفتون با خودتون هم مشخص نیست. هر روز یه حرفی میزنین که به نفع خودتون باشه. اگر دولت قبل شغل ایجاد کرد و استخدام کرده که بیاین مث مرد بگین دروغ گفتیم اگر هم ایجاد نکرده بیاید و بازم مث مرد راستشو به مردم بگین چرا صلاح نمیدونین استخدام کنین!!! مث مرد!!!!!
  • بی نام EU ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    18 0
    بازم نظر منو نگذاشتی خبرآنلاین! چیز بدی نگفته بودم مثل نظرات همین دوستان در بالا بود.
  • مسعود A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    3 7
    به نظر من حق با وزیر میباشد هیچ کشوری پیشرفت نمیکندمگر اینکه نیروی اجرایی آن چند برابر بیش از نیروی ستادی آن باشد مثل ژاپن که صدوده میلیون جمعیت دارد ولی کلا"صدوبیست هزار کارمنددولتی ولی متاسفانه در مملکت ما بدلایل مختلف ازجمله درآمد نفتی بالاورای آوردن سیاسیون در انتخابات اقدام به استخدام نیرو که اکثر آنها هم سفارشی وبا پارتی سر کار رفته اندوبجای اینکه مشکلات مردم را حل کنندبفکر منافع شخصی وگروهی خود هستندوجز هزینه برسر تولیدواشتغال کار دیگری ندارندوباعث شده اندکه کسی سرمایه اش به سمت تولید سوق ندهدوبا دلال بازی که باعث تورم شده درآمد کسب کنندوباعث بیکاری جوانان شده اند