ترافیک در جاده کرج چالوس و جاده های استان زنجان سنگین و در جاده های هراز، رشت- قزوین، اصفهان- کاشان، تیران به داران و چمن بید به جنگل گلستان نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی ترافیک در ابتدای جاده کرج -چالوس (از میدان امیرکبیر تا کیلومتر5) سنگین و در جاده هراز ( محدوده های تونل تکاور2 و پنجاب ) باند شمالی آزادراه کرج- قزوین (از پل فردیس تا ترمینال شاهید کلانتری ) جاده رشت- قزوین ( محدوده تونل منجیل ) و جاده های اصفهان- کاشان، تیران به داران، چمن بید به جنگل گلستان و کرج- چالوس ( از پل زنگوله تا سیاه بیشه ) نیمه سنگین اعلام شد. سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

ترافیک در کلیه جاده ها روان است/جاده چالوس و هراز امروز دو طرفه است
رئیس مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به ایسنا گفت: امروز5 فروردین بار ترافیکی پرحجم، اما روان است و جاده چالوس و هراز که از روز گذشته از شمال کشور به سمت تهران یک طرفه شده بود، در حال حاضر دو طرفه و در هر دو مسیر ترافیک روان است.
سرهنگ محمدحسین حمیدی افزود: دور بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته آغاز شده بود و برخلاف دیروز، امروز5 فروردین بار ترافیکی پرحجم، اما روان است که این وضعیت در محورهای مختلف کشور از جمله هراز، چالوس، فیروزکوه، رشت، تهران- کرج دیده می‌شود.
وی با اشاره به محدودیت تردد کامیون‌ها اظهارکرد: این محدودیت تا ساعت 7 صبح فردا 6 فروردین به قوت خود باقی است تا ایمنی مسافران در بازگشت از سفرهای نوروزی افزایش یابد.
رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه بیشترین آمار حوادث ترافیکی مربوط به واژگونی وسایل نقلیه است، گفت: بیش از 40 درصد از این حوادث از واژگونی وسایل نقلیه نشأت می‌گیرد، چرا که رانندگان مسافت‌های طولانی رانندگی می‌کنند و خستگی و خواب‌آلودگی بر آنان چیره می‌شود.
وی افزود: واژگونی وسایل نقلیه بیشتر در محدوده 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد؛ چرا که علاوه بر خستگی راننده، در این محدوده تردد افزایش می‌یابد.
حمیدی در پایان به رانندگان توصیه کرد که هر دو ساعت یکبار به مدت 10 تا 15 دقیقه استراحت و در محدوده شهرها توجه بیشتری به مسیر بکنند.


ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین است
در پنجمین روز فروردین سال 93 ترافیک در مسیر کرج - چالوس به سمت شمال سنگین است.
رئیس پلیس راه استان البرز به ایرنا گفت: بیشترین بار ترافیک این مسیر بین میدان امیرکبیر کرج تا محدوده شهرستانک گزارش شده است.
بعداز ظهر دیروز و شب گذشته این مسیر به خاطر بازگشت بخشی از مسافران نوروزی از مرزن آباد چالوس به سمت کرج یک طرفه شد.
سرهنگ رضا اکبری افزود: همچنین امروز ترافیک در آزادراه کرج - قزوین و کرج - تهران نیمه سنگین اعلام شده است.
وی بدون ارائه آمار گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (26 اسفند سال 92) تا صبح امروز سه شنبه پنجم فروردین ماه شاهد تردد هشت میلیون و 350 هزار خودرو در جاده های استان البرز بوده ایم.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به ترافیک در راه های استان البرز، رانندگان با رعایت سرعت و فاصله طولی از خودرو جلو در جاده ها حرکت کنند.


ترافیک در جاده های زنجان سنگین است
جانشین پلیس راه استان زنجان به مهر گفت: با توجه به بازگشایی ادارات ترافیک در جاده های زنجان بسیار سنگین است.
سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: با توجه به برگشت کار کنان به محل کار خود تردد در جاده های زنجان به قزوین، زنجان به تبریز و زنجان به بیجار و جاده ترانزیت بسیار سنگین است.
وی اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون با توجه تردد سنگین در جاده های استان مورد خاصی پیش نیامده است.
جانشین پلیس راه استان زنجان، به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت جانی خود و دیگران را تضمین کنند.
سرهنگ شیر محمدی، به برخورد پلیس راه با رانندگان خاطی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت مسافران با افرادی که قوانین را زیر پا بگذارند پلیس راه با آنها برخورد جدی خواهد کرد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =