ایرنا نوشت:

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: قصد داریم با تبلیغات درست از ورود مجدد متمکنین به دریافت یارانه ها جلوگیری کنیم و این موضوع را پنهان نمی کنیم.
«محمد شریعتمداری» روز دوشنبه در نخستین گردهمایی سراسری استانداران و فرمانداران در سال 93 گفت: نگرانی ما آن است که مبادا نیازمندان از قلم بیفتند.

او با بیان این که استانداران همچون گذشته روسای ستاد هدفمندی یارانه ها در استان ها هستند ادامه داد: با اختیاراتی که استانداران دارند مشکلات احتمالی را برطرف کنند تا نظام آماری صحیح خوداظهاری را داشته باشیم.

رییس ستاد هدفمندی یارانه ها درباره قیمت بنزین، گازوئیل و CNG گفت: شیب افزایش قیمت این محصولات بسیار ملایم خواهد بود و تا حدود پایان شهریورماه قطعی می شود.

شریعتمداری گفت: باید به شدت مراقب بود تا قیمت کالاهایی که به این محصولات مرتبط است تا قطعی شدن قیمت افزایش نیابد و لازم است استانداران پایش بیشتری در این باره داشته باشند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 1
    من نمیفهمم اون کسی که زحمت کشیده درس خونده پزشک شده حالا باید تاوانشم بده ولی اون که بیکاره معتاده و سرباره جامعه است باید تازه یارانه هم بگیره. اون که داره از خودش داره دولت که بهش کمک نکرده که بگیه تو قبلا" کمک شدی دیگه بسته!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    3 0
    فرمتون اشتباهه کسی که میزان دریافتیش 700 هزار تومان است در کدام قسمت ثبتش کنه ؟ و فقط همین میزان دریافتی را بطور ثابت دارد .!
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    17 3
    نفرمایید پولدارها بگویید اکثریت مردم
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    23 1
    هر وقت وزیرهای کابینه اثبات کردن از محل خدمت پیش از وزراتشون دیگه دریافتی ندارن ما هم از دریافت یارانه صرف‌نظر می‌کنیم.
  • من A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    6 0
    خودمونیم حاج اقا به روال قبل باشه که پولا همه جمع می شن و یکجا می ره جیب اونا.اصلا براشون صرفه نداره خورد خورد بگیرن بعدشم افت داره براشون.به خودش نمی دین میدین کارخونش تا کلالاش رو سه برابر بده ادم فقیرا. اگر چه خبرانلاین منتشرش نمی کنه چون حقبقت رو می گم.