ایسنا نوشت:

در جلسه مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر تجمیع بیمه‌ها تاکید شد.

عبدالرحمان رستمیان با بیان این مطلب افزود: در این جلسه که مسئولان واحدهای مختلف این وزارتخانه، تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت حضور داشتند مطرح شد که پیش از پایان سال اکثر مطالبات حوزه بهداشت و درمان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بررسی راهکارها برای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه سلامت نیز از دیگر موضوعات این نشست بود، گفت: امیدواریم که با هماهنگی کمیسیون بهداشت مجلس و وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه برنامه‌های عملیاتی به پیش برده شود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: بحث بیمارستان‌هایی که ملکیت ندارند، تجهیز فرآورده‌های پزشکی، حمایت از مهدکودک‌ها و همین‌طور افزایش بیمه شدگان کارگران ساختمانی و همچنین بررسی بیمه روستاییان و عشایر از دیگر موضوعات مطرح در نشست مشترک کمیسیون بهداشت با وزیر رفاه بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    تجمیع بیمه های درمانی چند سالی است که شعار داده می شود درحالی که اجرای ان تنها راه نجات بیمه شدگان از مخمصه هزینه های درمان است ودر واقع رسیدن به این گفته رهبر انقلاب است که فرمودند ما میخواهیم مریض جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد ایااین دولت توانایی وشهامت ادغام بیمه ها را دارد؟