نمایش اولین فیلم نرگس آبیار در جشنواره لس آنجلس

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» اولین فیلم بلند داستانی نرگس آبیار اول مه (‌11 اردیبهشت) در جشنواره آسیاپاسیفیک لس آنجلس اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنر ماندگار، گلاره عباسی و حسام بیگدلو دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به عنوان نمایندگان این اثر سینمایی در جشنواره آسیاپاسیفیک که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

«اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو شرکت داشت.

این فیلم همچنین پیش از این در حضور جهانی در جشنواره های مختلف دیگر همچون  شانگهای در بخش اصلی حضور داشته و با استقبال منتقدین مواجه شد.

مهران رجبی، امیر غفارمنش، گیتی معینی و رامسین کبریتی دیگر بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند.

جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک از جمله جشنواره های هنری است که هر ساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، بر‌گزار می‌شود. این جشنواره که از سال 1954 آغاز به‌کار کرده است، به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد.

«شیار 143» دومین فیلم بلند سینمایی نرگس آبیار سال گذشته در جشنواره فیلم فجر جوایز ویژه هیئت داوران، بهترین فیلم از نگاه مردم و بهترین بازیگر نقش اول زن (مریلا زارعی) را از آن خود کرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =