علی کفاشیان و کارلوس کروش مدتی است که حامی یکدیگر نیستند.

میثم بهرامی / کارلوس کروش از روزی که سرمربی تیم ملی ایران شده، هر وقت با هر چهره‌ای که به مشکل خورده حداقل خیالش راحت بوده که یک حامی بزرگ در ایران دارد؛ علی کفاشیان. کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در طول این چند سال همیشه از سرمربی تیم ملی حمایت کرده و اجازه نداده که کروش مقابل منتقدانش تنها باشد. او هر وقت که لازم بوده، از کروش حمایت و از عملکرد او دفاع کرده است.
اما اخیرا اتفاقاتی افتاده که نشان می‌دهد کفاشیان و کروش دیگر آن رابطه گرم گذشته را ندارند. رئیس فدراسیون فوتبال هم ثابت کرده که نمی‌خواهد مثل قبل، از کروش حمایت کند. تا یک سال قبل هر وقت که کروش انتقادی می‌کرد و از کاستی‌های فوتبال ایران حرف می‌زد، کروش حرف او را تایید می‌کرد و می‌گفت که با وجود این کاستی‌ها، فدراسیون تمام توانش را به کار می‌گیرد تا مشکلات را حل کند. اما حالا که کروش از کمبودها گلایه می‌کند، کفاشیان می‌گوید کمبودی وجود ندارد.
دوشنبه شب در برنامه نود کروش گفت که تیم ملی در طول سه هفته فقط یک دست گرمکن داشته و این گرمکن ها حتی شسته هم نمی شود. اما علی کفاشیان وقتی که روی خط برنامه نود آمد جواب او را داد و گفت که فدراسیون یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای اردوی آفریقای جنوبی هزینه کرده و به اندازه کافی برای تیم ملی لباس فرستاده است. او در حالی حرف‌های کروش را نقض کرد و گفت تیم ملی کمبودی ندارد که کارلوس کروش سعی کرد ظاهر قضیه را حفظ کند و کفاشیان را مقصر ناکامی‌ها نداند. کروش حتی تاکید کرد که تیم ملی با تلاش‌های کفاشیان و نبی به جام جهانی رسیده و اختلافی میان آن‌ها وجود ندارد. اما کفاشیان با صراحت حرف‌های سرمربی تیم ملی را رد کرد. کفاشیان پیش از این سعی می‌کرد با کروش در یک موضع باشد اما در حال حاضر روبروی او می‌ایستد.
این البته اولین باری نیست که رئیس فدراسیون مخالفت ضمنی خود با کروش را نشان می‌دهد. او پیش از این هم چند بار تاکید کرده که مبلغ درخواستی کروش برای تمدید قرارداد بسیار بالا و خارج از توان فدراسیون فوتبال است. از طرفی کروش هم در برنامه نود گفت که اگر تیم ملی را تا ماه دسامبر در اختیار داشته باشد می‌تواند به قهرمانی جام ملت‌ها برسد. به عبارتی او تیمش را مدعی قهرمانی آسیا دانست اما به نوعی هم اعلام کرد که تا آن زمان در تیم ملی نخواهد بود. شاید دلیل تغییر رویه کروش و کفاشیان این باشد که آن‌ها می‌دانند همکاری‌شان به پایان خط رسیده اما سعی می‌کنند روابط فعلی را حداقل تا جام جهانی حفظ کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    32 37
    فقط اس اس ♥
  • بی نام RO ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    20 52
    آخه 30.000.000.000 تومان برای دوسال؟ بعد از جام جهانی قراره کرانچار جاش بیاد...ارزون تر هم هست...همه رو هم میشناسه...
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      14 4
      کرانچی کیه؟ کیروش تو رنکینگ مربیا رتبه 19 جهان رو داره، کرانچی چی؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    71 5
    تو رو خدا رابطه اینا رو بهم نزنید به فکر تیم ملی باشید رسانه ها. نصف مشکلات کشور از دست شم هاست. نامردی اگه سانسور کنی
  • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    13 8
    اقا گوشه اون عکسی گزاشتید فارس زده هاهاها
  • ahmad IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    اونی که باید بره کفاشیانه
  • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    39 6
    خیلی خبر مسخره ای بود من جای شما بودم این خبر روحذف میکرد. با این کار خودتونو خراب میکنید.
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    19 59
    کیروش بعد جام جهانی میره و یه مصاحبه تپل تو بی بی سی میکنه و اون وقت قیافه ی اونایی که چشم بسته مدح و ستایش میکردنش دیدن داره...خدا وکیلی چی به فوتبال ما اضافه کرد که بشه گفت این سبک کیروشه یا ... یکم رو راست باشین،ما با اقبال رفتیم جام جهانی
    • فرهاد A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      7 7
      شانس
    • hossein IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
      24 3
      صعود به جام جهانی هیچی نیست؟؟؟؟چرا دوره ها قبلی نتونستیم با شانس بریم جمعش کنید بابا
    • بی نام1 IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
      1 0
      اینجا هیچکی با کیروش نه فامیله نه عاشق چشم و ابروشه بحث فنی و توانایی های یه مربی درجه یکه. امثال شما تا برانکو رو نیمکت بود می گفتید تیم ملی مربی درجه یک می خواد حالا که کیروش اومده می گید به درد نمی خوره. به عقیده شما کیروش چیزی به تیم ملی اضافه نکرد به عقیده من کیروش که هیچ شما مورینیو و فرگوسن و گواردیولا رو هم بیارید با این امکانات و این وضع چیزی به فوتبال ما اضافه نمی کنه. اما یادت نره که کیروش همین فوتبال ورشکسته داغون ما رو به جام جهانی رسوند. بیاید امکانات درست بهش بدیدمثل امکاناتی که کره به هیدینگ داد بعد بشینید نطق کنید که چیزی به فوتبال ما اضافه کرد یا نه. اگر هم بره تو بی بی سی یا هرجای دیگه بگه تو ایران امکانات نبود دروغ نگفته منتظر نباش بره از امکانات اینجا تعریف کنه
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    57 8
    جناب کیروش این را به خاطر داشته باشید بیش از سی سال مدل خدمت اقای کفاشیان ثابت کرده ایشان پشت هیچ کس نمی ایستد و به موقع او را هزینه می کند تا خود را حفظ کند شما هم مستثنی نیستی مطمئن باش.
  • بی نام US ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    22 24
    کروش باید سیاست مدار بشه نه مربی
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    بعد از جام جهانی هم کروش رو باید باشه
  • بی نام GB ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    44 3
    خاله زنکی بود.