محمدرضا خلعتبری می‌گوید: «بازیکن دوست نداشته باشد با علی دایی کار کند، با چه کسی کار کند؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاروان تیم‌ ملی صبح دیروز به تهران بازگشت و ملی‌پوشان به خاطر مدت پرواز و انتظار 8 ساعته در فرودگاه دبی برای سفر به تهران خسته و خواب‌آلود راهی منزل شدند تا استراحت کنند. با محمدرضا خلعتبری که از بهترین‌های تیم‌ ملی در بازی‌های تدارکاتی اردوی آفریقای جنوبی بود، گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید:

* بالاخره اردوی ژوهانسبورگ به اتمام رسید، ارزیابی شما از این اردو چیست؟

لازم بود ملی‌پوشان چنین اردویی را پشت سر بگذارند تا از نظر جسمانی پیشرفت کنند. تمرینات فشرده‌ای را انجام دادیم. با بهترین دستگاه‌های بدنسازی تمرین کردیم و با دستگاه‌های مدرن تحت نظر بودیم. 4 بازی دوستانه هم انجام دادیم که 2 پیروزی، یک تساوی و یک باخت داشتیم و البته باخت به خاطر خستگی بدن‌ها بود. امکانات کمپ، محل تمرین و تغذیه بازیکنان هم خوب بود.

* ملی‌پوشان به لباس‌ها ایراد گرفتند، مشکل چه بود؟

کیفیت لباس‌های ما پایین بود. در شأن تیم ایران نیست که با این لباس‌ها تمرین کند و امیدوارم فدراسیون فوتبال مشکل البسه تیم را حل کند.

* گویا نحوه بازگشت تیم به تهران شما بازیکنان را آزار داد.

تهران پرواز مستقیم برای ژوهانسبورگ ندارد و باید از طریق دبی یا استانبول به آفریقای جنوبی می‌رفتیم و برمی‌گشتیم و چاره دیگری نبود. شما در خود ایران هم بخواهید به برخی از شهرها بروید، باید از طریق تهران بروید چون خیلی از شهرها به شهرهای دیگر پرواز مستقیم ندارند.

* برنامه اردوی اتریش را می‌دانید؟

قرار است آنجا هم ضمن انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی 3 بازی ملی انجام دهیم و با هماهنگی بیشتری عازم برزیل شویم.

* از پرسپولیس چه خبر؟

از طریق اینترنت در جریان برخی از اخبار قرار می‌گرفتیم. شخصاً از انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل خوشحال شدم چون تجربه همکاری‌ام با ایشان در سپاهان نشان داد که رحیمی برای تیم وقت می‌گذارد و به وعده‌هایش پایبند است.

* شایعه شده خیلی از ملی‌پوشان پرسپولیس منتظرند بعد از جام ‌جهانی برای فصل آینده تصمیم‌گیری کنند. در واقع آنها می‌خواهند ببینند شانسی برای رفتن به خارج از کشور دارند یا نه.

یک سرمربی هم هنگام جذب بازیکن لیست اول، دوم و سوم می‌دهد و اولویت‌بندی می‌کند. فوتبالیست نیز خواهان پیشرفت است و طبیعتاً اگر بتواند در اروپا بازی کند، در فوتبال آسیا نمی‌ماند اما من نمی‌دانم تصمیم بقیه بچه‌ها چیست. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به این تیم علاقه‌مندم و دوست دارم با این تیم به موفقیت برسم. اگر پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم با هماهنگی مدیرعامل و سرمربی به آن می‌پردازم.

* وقتی آفریقا بودید خبر رسید یکی از ملی‌پوشان سرشناس پرسپولیس گفته علی‌رغم علاقه‌اش به علی دایی دوست ندارد با او کار کند.

من چنین حرفی از بازیکنان پرسپولیس نشنیده‌ام و اگر چنین حرفی بشنوم کتمان نمی‌کنم و فقط می‌گویم در این باره حرف نمی‌زنم. این حرف‌ها را خیلی جدی نگیرید. ببخشید بازیکن دوست نداشته باشد با علی دایی کار کند، با چه کسی کار کند؟ خب اگر می‌تواند برود با گواردیولا کار کند.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    کیفیت لباس تمرین مهم نیست مهم اینه که بازیتون بی کیفیته
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      17 40
      خودش هم بی کیفیته
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    42 87
    این خلعتبری هم چه زبانی در آورده و جای همه کس و همه چیز اظهار نظر میکند ؟؟؟ بعید است ؟؟؟ گروه خونی اش نشان از اینهمه حرافی نمیدهد
  • nima IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    25 16
    شان ایران نه ولی در شان کل تیم ملی و از جمله خودت هست.
  • بی نام AU ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    29 20
    اين بوى پول و خوب ميفهمه ، واسه همين غش كرده طرف آقاى كارت به كارت
  • hasan A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    24 24
    اسم ایرانو نیار بی غیرت