ارژنگ امیرفضلی، سام درخشانی و نرگس محمدی مقابل دوربین «ارثیه پرماجرا»

فیلم ویدئویی «ارثیه پرماجرا» به کارگردانی رسول محمدی و تهیه‌کنندگی علی بهادر پس از پشت سرگذاشتن مراحل پیش‌تولید وارد مرحله تصویربرداری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله تصویربرداری «ارثیه پر ماجرا» به تهیه‌کنندگی علی بهادر و کارگردانی رسول محمدی در تهران و لواسان پیش می‌رود.

سام درخشانی، سحر قریشی، نرگس محمدی، آتش تقی‌پور، ارژنگ امیرفضلی، مهرداد نظری، هایده حائری و... در این پروژه طنز ایفای نقش می‌کنند .

فیلمنامه این فیلم را سینا سعید وزیری و آسا سالیانی نوشته شده‌اند.

ارژنگ امیرفضلی و نرگس محمدی

داستان فیلم ماجرای ارثیه‌ای است که فرخ خان برای نوه‌هایش در نظر می‌گیرد. سهیل و کامران دو باجناق با سبقت از یکدیگر و تصاحب ارثـیه نسبت به خواسته فرخ خان اقدام می‌ورزند؛ اما سهیل در اجرای این امر دچار معضلی می‌شود که برای حل آن، به مشکلات لاینحلی برمی‌خورد و موقعیت‌های جذاب و طنزی ایجاد می‌کند تا اینکه...

ارژنگ امیرفضلی و سام درخشانی

عوامل پشت دوربین پروژه عبارتند از: مجری طرح و مشاور کارگردان:  سیدمحسن اورنگ،  مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، طراح گریم: هادی قالی‌خانی، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: امین محمودی، مدیرصدابرداری: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: رستم ایران‌نژاد ، تدوین: مهدیه بهادر و عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهرداد یاری و مهرداد محمودی.

«ارثیه پرماجرا» برای پخش در شبکه نمایش خانگی در موسسه هنری بهادر فیلم تولید می‌شود.


58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =