مهر نوشت:

مرد جنایتکار برای ازدواج با زن مورد علاقه اش نقشه هولناک قتل اعضای خانواده اش را اجرا کرد.
سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: دی ماه سال گذشته فوت مشکوک زن جوانی و دختر شش ماهه اش به نام نازنین زهرا به ماموران پلیس شهرستان آبیک اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ها نشان می داد زمان حادثه زن جوان به همراه دو فرزند شش ساله و شش ماهه خود در خانه حضور داشتند که پدر خانواده به نام امیر پس از ورود به خانه متوجه انتشار بوی گاز و مرگ همسر و نوزاد شش ماهه اش شده بود.
وی افزود: پسر شش ساله این خانواده موفق شده بود خود را به بیرون از اتاق رسانده و در پذیرایی بیهوش شده بود. بررسی ها نشان داد پاره شدن شلنگ گاز بخاری باعث نشت گاز و خفگی مادر و فرزند شده بود.
فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از بررسی های مقدماتی پرونده با عنوان مرگ مشکوک در اختیار ماموران قرار گرفت و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند.
سردار میرحیدری تاکید کرد: در ابتدا ماموران به تحقیق از خانواده قربانیان پرداختند که پدر خانواده گفت: صبح به محل کارم رفته و عصر وقتی برگشتم متوجه انتشار بوی گاز در خانه شدم. خانواده زن جوان نیز در تحقیقات مدعی شدند این زوج هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتند.
وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی بررسی های پلیسی در این زمینه ادامه یافت تا این که کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دوباره محل حادثه و ارتباطات پدر خانواده به امیر مشکوک شده و او را با دستور قضایی تحت بازجویی قرار دادند. متهم در ابتدا هر گونه دست داشتنی در این حادثه شد اما شامگاه سه شنبه گذشته در برابر دلایل پلیسی لب به اعتراف گشود و سناریوی خود برای قتل اعضای خانواده اش را فاش کرد.
امیر در بازجویی ها گفت: چندی قبل از حادثه به زن جوانی علاقمند شده و با او رابطه پنهانی داشتم. روز تولدم آن زن یک پیامک تبریک به من داد که باعث شد همسرم متوجه ماجرا شود. از آن زمان درگیری ما آغاز شد و من برای این که بتوانم با زن مورد علاقه ام ازدواج کنم نحوه قتل اعضای خانواده ام را طراحی کردم. صبح روز حادثه زمانی که به محل کارم می رفتم همسر و فرزندانم در خواب بودند. برای اجرای نقشه ام قسمتی از شلنگ گاز را بریدم تا با انتشار گاز خانه منفجر شود اما عصر وقتی بازگشتم متوجه شدم بر اثر انتشار گاز همسرم و نازنین زهرا جان باخته اند اما پسر شش ساله ام زنده است. هیچگاه تصور نمی کردم پلیس متوجه ماجرا شود و مرا دستگیر کند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تاکید کرد: متهم پس از اقرار به جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    64 7
    نكنه اين هم فقط يك ريشه يابي ساده ميخواد و به راحتي از كنارش رد شيم؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    45 12
    دیوانه بوده یارو
  • نوید IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    86 7
    این مرد واقعا ادم نرمالی نبوده وگرنه بعیده مردی بچه خودشو واسه خاطر یه زن دیگه بکشه
  • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    117 6
    برای من قابل فهم نیست پدر فرزند خودش رو بکشه بخاطر چی ... ای بی رحم
    • علي حبيبي A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
      22 1
      نازنین زهرا شش ماهه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    57 10
    بی خیال... مردم عاشق میشن و به عشقشون نمیرسن.. افسرده میشن خودکشی میکنن. نه اینه خانواده خودشون اونم دختر ۶ ماه و پسر ۶ ساله رو به کشتن بدن... خوب اخه طلاق رو واسه چی گذاشتن...
    • بدیع الزمان A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
      34 33
      عشق مرد به زن وبالعکس که متاسفانه در جامعه ما بار مثبت دارد چیزی جز هوس غنی شده نیست .......عشق مقدس علاقه فرزند به والدین و بالعکس عشق به عمنوع برای کمک ....عشق به خدا ...واؤه عشق در روابط جنسی معنا نداره بیخود خود را فریب ندهید این حس جنسی شدید است فقط خدا کنه طرفین اخلاقشون بهم بخوره...
    • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
      46 8
      با بدیع الزمان موافقم... واقعا اون زنه چی بوده که اینقدر ارزش داشته که به خاطرش سه نفر نابود بشن.. اصلا زنانی که با مردان متاهل رابطه برقرار می کنند آنقدر زنان بی ارزشی هستند که نباید به خاطر آنها حتی یک ریال هم دور انداخت چه اینکه آدم بکشی.... واقعا متاسفم...
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    43 9
    وای خـــدا....
  • بی نام EU ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    27 6
    چطور میشه ادم با بچه هاش ، جگر گوشه هاش اینکارو بکنه... اون بچه ۶ ساله در اینده چه زندگی تلخی داره ،با شنیدن سرگذشتش
  • آزاد RO ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    22 0
    کاش تصور درستی از زندگی با زن مورد علاقه بعد از کشتن زن و فرزند داشت. واقعا" ارزشش رو داره؟ زندگی با عذاب وجدان در کنار هر کی که میخواد باشه چطور ممکنه؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    23 0
    یک سوال از کارشناس های محترم جامعه شناسی و روانشناسی دارم، آیا دلیل این همه خشونت، قساوت قلب، بی تفاوتی و ........... در جامعه ما مورد بررسی قرار گرفته و آیا اصلا" اهمیتی داره که مورد مطالعه قرار بگیره؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    27 2
    آقایون و خانم‌های روشنفکر بیایند و بگویند اعدام نباید بشه به کجا داریم میریم؟ به کجا می‌خوهیم برسیم؟ واییییییییییییییییییییی بر ماااااااااااااااااااااااااااااااااا دختر 6ماهه آخه بیرحم چطوری دلت آمد :.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    22 1
    داستان قشنگی بودددددددددددددد من که باور نمی کنم ............یعنی الان مغزم داره سووووت میکشه یعنی خودخواهی و نفع طلبی یه ... تا کجا میتونه کشیده بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • آلفرد هیچکاک A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
      18 0
      پتانسیل ساخت یک فیلم سینمایی در حد " خون آشام" و "دراکولا" را دارد
  • بی نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    26 10
    با عرض احترام به نيروهاي زحمت كش نيروي انتظامي ،آيا تشخيص اينكه شلنگ با جسم نوك تيزي عمدا پاره شده كار سختي است؟ اگر طرف اعتراف نمي كرد چي؟