مهر نوشت:

یکی از سرشاخه های شرکت هرمی گالا که ماهیانه بیش از 22 هزار دلار درآمد داشت در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
سردار عبدالرضا آقاخانی در این باره گفت: در پی شکایت جوانی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی به منظور عضویت و سرمایه گذاری در شرکت هرمی گاما وی را اغفال و فریب داده و از او مبلغ چهار میلیارد ریال دریافت و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده در این زمینه مشخص شد این فرد دارای دو جایگاه در شرکت هرمی گاما بوده و از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی این شرکت است که پس انهدام کامل آن در سطح استان از دست ماموران مخفی شده بود. این شخص در سال های اخیر به صورت مخفیانه و زیرزمینی در گوشه و کنار استان با روش هیپنوتیزم و شستشوی مغزی توانسته بود اقدام به فریب و اغفال جوانان کرده و سرمایه های آنان را به نفع شرکت دریافت و از آنان سوء استفاده کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات ویژه پلیسی توانستند مخفیگاه این متهم را در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.
آقاخانی با بیان اینکه متهم 411 نفر را به عنوان زیرشاخه برای خود جمع آوری کرده بود گفت: درآمد این شخص 22 هزار و 954 دلار در ماه بود و از این طریق از زیرمجموعه های خود سوء استفاده و کلاهبرداری می کرد و هیچ سودی نیز به آنان ارائه نمی کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام JP ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    13 1
    متاسفم که با وجود ابن همه رو شدن کلاهبرداری شرکتهای هرمی باز اشخاصی هستند که گول میخورند
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    9 1
    تا ابله درجهان است مفلس کلاهبردار در امان است