فارس نوشت:

رئیس شورای شهر تهران در بازدید از آخرین وضعیت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: با این شرایط فکر نمی‌کنم نمایشگاه کتاب در سال آینده در این مکان برگزار شود.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران پس از حضور در مرقد حضرت امام (ره) بازدیدی را از سالن تطهیرکنندگان بهشت‌زهرا داشت.

وی در حاشیه بازدید از سالن‌های پذیرش اورجیان گپ و گفت‌وگویی را با پرسنل سازمان بهشت زهرا داشت و به آن‌ها قول داد مشکلات آن‌ها را در شورای شهر پیگیری کند.

وی در ادامه بازدیدی را از قدیمی‌ترین قبر در بهشت زهرا و در قطعه یک داشت و سپس در پژوهشکده و کتابخانه بهشت زهرا حاضر شد.

رئیس شورای شهر تهران سپس بر سر قبور شهدای نیروهای هوایی ارتش حاضر شد و پس از قرائت فاتحه به مزار شهدای خبرنگار رفت.

مسجدجامعی در ادامه تهرانگردی خود در محل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام حضور داشت و بازدیدی را از امکانات فراهم شده برای بیست و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) داشت.

وی سپس در شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی این مجموعه حضور پیدا کرد و بازدیدی را از آخرین وضعیت این نمایشگاه کرد.

رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب گفت: این مجموعه ۱۶۰ هکتار زمین دارد که از این مقدار قرار است در فاز اول ۴۵ هزار متر مربع با ظرفیت ۳ سالن به بهره‌برداری برسد.

مسجدجامعی بیان داشت: طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار است فاز نخست این مجموعه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد اما یکی از مواردی که باید به آن دقت شود راه‌اندازی خط مترو این منطقه است.

وی بیان داشت: ۸۰ درصد از ۱۸۰ هکتار نمایشگاه شهر آفتاب به فضای سبز اختصاص داده شده است به طوری که فضای سبز در نظر گرفته شده مطابق بر باغ ایرانی و چهار باغ است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما نمایشگاه شهر آفتاب برای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید یا خیر، گفت: با این شرایطی که امروز بنده بازدید کردم به نظر نمی‌رسد برای سال آینده این نمایشگاه آماده باشد.

به گزارش فارس در تهرانگردی امروز الهه راستگو و تندگویان دو عضو شورای شهر در مقاطعی مسجدجامعی را همراهی کردند.

در حاشیه بازدید از مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران از نمایشگاه شهر آفتاب، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشت که وی در برابر اصرار خبرنگاران حاضر به پاسخگویی سؤالات آن‌ها نشد و سکوت کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =