سریال تازه شبکه دو در 52 قسمت / وقتی کودکان راوی می‌شوند

پخش سریال « قصه‌های من و مامانم و من و بابام» به کارگردانی بیژن شکرریز به زودی از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سریال، این مجموعه یک مجموعه مستند-داستانی است که در 52 قسمت تولید شده و محصول گروه کودک و خردسال شبکه دوم است.

در این سریال مخاطب شاهد روایت کودکان از شغل‌های پدر یا مادرشان است. در واقع در این مجوعه با ساختاری مستند و داستانی نوع نگاه، رفتارهای اجتماعی و گاه قضاوت‌های نادرست مردم را نقد می‌کند که ناشی از تخلیل  شخصیت افراد از زاویه شغل آنها است.

 شکرریز علاوه بر کارگردانی تهیه کننده این مجموعه هم هست. او در این مجموعه کوشیده نشان دهد که افراد به مشاغل ارزش و اعتبار می‌بخشند.

ئوع روایت این سریال ساده­است و کودکان راوی آن هستند. به همین خاطر از لحن نصیحنت گونه در این مجموعه خبری نیست.

سریال قصه‌های من و مامانم و من و بابام

پشت صحنه سریال «قصه‌های من و مامانم و من و بابام»

 تلاش سازندگان این مجموعه بر این بوده که بتوانند جایگاه اجتماعی افراد را فارغ از نوع شغل, سطح درآمد و ... آنها به تصویر بکشند و به کودکان این جسارت را بدهند که برای مثال هنگامی که معلم از آنها درباره شغل والدینشان سؤال می پرسد، بتوانند بدون ترس و خجالت درباره‌ی شغل پدر و یا مادرشان صحبت کنند و بدانند که کمترین تفاوتی میان یک پزشک،یک جوشکار، یک نانوا و یک خیاط وجود ندارد.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: طراح و نویسنده متن: فاطمه یاسینی- امیر نوروزخانی،تصویربردار: مسلم تهرانی، صدابردار صحنه: هادی ساعد محکم، صحنه و لباس: رضا شیرازی، گریم: زهرا ابراهیمی، تدوین وصداگذار: ناصر عبدرضایی- سمیرا غلام­زاده، موسیقی: بهنام صبوحی، برنامه­ریز و منشی صحنه: اعظم پالندی،دستیار اول کارگردان: علیرضا افراز،عکس: حسن شجاعی، مدیر تولید: شهرام صمدزاده، تیتراژ، وله و پوستر: شهرام شیرازیان، آنونس: فرهاد احمدزاده،صداپیشگان: حسین شمس- مینا گلپایگانی،روابط عمومی و امور رسانه‌ا‌ی: مریم شرافتی، تهیه­کننده و کارگردان: بیژن شکرریز

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسترن EU ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    6 7
    به نظر جالب مياد