۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
نگذاریم محیط زیست خاطره شود

نمایشگاهی از آثار عکاسان پایگاه عکس چیلیک با عنوان نگذاریم خاطره شود... بمناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست که از عصر پنجشنبه 15 خردادماه در محل موزه تنوع زیستی در پارک طبیعت پردیسان گشایش یافت تا سی ام خرداد پذیرای علاقمندان است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست ، در این نمایشگاه که با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و پشتیبانی رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شده است، تعداد 30 قطعه عکس رنگی از 25 عکاس از نقاط گوناگون کشور با موضوع هایی مرتبط با موارد و مسائل زیست محیطی و تنوع زیستی و همچنین حیات وحش به نمایش گذاشته شده است.

اسامی عکاسان این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: عمار آزادانی، محمدرضا(امید) آقائی، سمانه ابراهیمیان، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، الهام برادران رجب زاده، اکرم جمعی، فاطمه حسینی لاهیجی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، فرخ خسروپناه، حسین(مهران) ریاضی، مهدی سروری، منا عبدا..پور، شجاع الدین علاالدینی شورمستی، آزیتا قاسمی، مهدی کاظمی خالدی، میران(شورش) مباشری، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، سیدایمان میری، فاطمه ندیمی، سیدسجاد هاشمی.

این نمایشگاه ساعت 17 روز پنجشنبه 15 خردادماه جاری با حضور مسئولین و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست گشایش یافت و علاقه مندان می توانند تا پایان روز 30 خردادماه همه روزه از ساعت 10 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.

موزه تنوع زیستی در تهران، بزرگراه شهیدهمت(غرب به شرق)، پارک طبیعت پردیسان واقع شده است.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهوازی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    4 0
    دقیقا مثل ما اهوازی ها که دیدن آسمون ابی یک خاطره شده
  • شهره A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    3 0
    بنظرم ، محیط زیست برای من نوعی خاطره شده است. چون مردم و مسولین هیچ ارزشی برای محیط زیست قایل نیستند. من وقتی از کوچه های قدیمی و خانه های ویلایی عبور میکردم درختان و گلهای آویزان روی دیوارها سرسبزی بود و تمیزی کوچه ها و بوی گل می پیچید و لذت می بردم. ولی حالا از همان کوچه ها که می گذرم آپارتمانها روییده و جلوی آپارتمان سطلهای زباله پر از آشغال و کوچه ها پر از زباله است. ای مردم کجایید و چرا اینقدر بیفکر شده اید واقعا می شود شما ها را انسان ایرانی نامید. نه نه فکر نکنم و شما مسولین برای محیط زیست بیشتر دل بسوزانید. کشور شماست و کشور بیگانه نیست. افسوس . گریه میکنم برای کشورم و استان گیلانم و شهرم.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    2 0
    تا آموزش وپرورش و صدا و سيما ميزان همكار را بيشتر نكند و قوانين در خصوص مجرمين محيط زيست قوي تر و سنگين تر از قبل نشود روز به روز بدتر از يان خواهد شد قبول نداريد خواهيد ديد