۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

در مراسم عروسی در یکی از مناطق شهر اصفهان، دو جوان 18 و 22 ساله که اقدام به حمل ترقه های دست ساز کرده بودند براثر انفجار ناگهانی مواد محترقه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، مصطفي صادقيان، رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب گفت: ساعت 1 بامداد از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 از مرگ مشكوك دو جوان در يكي از بيمارستان هاي شهر اصفهان اطلاع حاصل شد كه بلافاصله ماموران پليس مركز استان براي بررسي بيشتر موضوع به محل مذكور اعزام شدند.

وي گفت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه دو جوان 18 و 22 ساله به منظور شركت در مراسم عروسي يكي از آشنايان خود اقدام به حمل ترقه هاي دست ساز كرده و پس از به راه انداختن كاروان عروسي در سطح شهر هر دو به وسيله يك موتورسيكلت به دنبال كاروان بودند كه حين تردد در خيابان بر اثر انفجار ناگهاني مواد محترقه دچار حادثه مي شوند.

پس از وقوع اين حادثه بلافاصله هر دو جوان به وسيله نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل مي شوند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده هر دو در بيمارستان فوت مي كنند.

صادقيان با هشدار به تمامي كساني كه با ايجاد هيجان هاي كاذب باعث آزار شهروندان مي شوند، گفت: حمل ترقه هاي دست ساز و استفاده از آنها در كاروان هاي عروسي علاوه بر پيگرد قانوني براي عاملان آنها باعث به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگباري براي خود آنها و اطرافيانشان مي شود كه در اين زمينه نمونه هايي از تبديل شدن عروسي ها به عزا كم نيستند که از خانواده ها انتظار مي رود بيشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را توجيه كنند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    3 0
    مقصر کیست ؟ 1 خودشان 2 اولیا 3 جامعه 4 همه ی موارد