تسنیم نوشت:

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخهای متنوع حمل و نقل هوایی از هفته جاری به اجرا گذاشته می‌شود.

به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخهای متنوع حمل و نقل هوایی از هفته جاری به اجرا گذاشته می‌شود. وی افزود: متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما براساس بند "ب" ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و با تأیید اجرایی شدن آن توسط شورای عالی هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

او با بیان این که سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح دستورالعملی را تهیه و جهت اجرا به شرکت هواپیمایی ابلاغ کرده گفت: در همین راستا شرکت‌های هواپیمایی، ضمن اعلام نرخهای متنوع به سازمان هواپیمایی کشوری که در برخی مسیرها پائین‌تر از نرخهای فعلی و تا درصدی بالاتر از آن تعیین شده است به فروش بلیت ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآورشد: براساس این دستورالعمل شرکت‌های هواپیمایی موظفند آمار پروازهای انجام شده خود را به‌طور فصلی با لحاظ کردن ضریب اشغال صندلی، میزان تأخیرات یا لغو پروازها به دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند.

جهانگیریان ادامه داد: همچنین شرکت‌های هواپیمایی باید فهرست نرخهای پروازی خود در مسیرهای مختلف را به‌صورت به‌هنگام در دسترس عموم قرار داده و آمار عملکرد مالی و عملیاتی شرکت را به به سازمان ارسال کنند.

او با بیان اینکه اجرای طرح شامل بلیت‌هایی که قبل از ابلاغ آن فروخته شده‌اند نمی‌شود، گفت طی اجرای طرح جلسات دوره‌ای برحسب نیاز با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی در محل سازمان جهت بررسی مشکلات احتمالی تشکیل خواهد شد.

 

23145

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =