یک لشکر مصدوم روی دست سرمربی پرتغال/کریستیانو رونالدو مقابل آمریکا بازی می کند

پرتغال امشب به مصاف آمریکا می‌رود اما پائولو بنتو مانده با این شاگردان مصدوم چطور این بازی مهم را برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی‌ها که زانوی چپش را با زانوبند می‌بندد و برونو آلوس هم که جمعه در تمرینات غایب بود.

رونالدو به بازی اول تیمش مقابل آلمان هم معلوم نبود برسد اما خودش را آماده کرد، هر چند که در نهایت پرتغال 4 بر صفر مغلوب آلمان شد. گزارش‌ها هم نشان می‌دهد که او با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شده اما نگرانی پرتغال به خاطر بازی حساسی است که امشب پیش ‌رو دارد. هفته پیش بتو، دروازه‌بان پرتغال گفته بود که رونالدو برای رویارویی با آمریکا صد‌ درصد آماده است.

ستاره رئال ‌مادرید چند ماه گذشته را با مشکل کشیدگی تاندون سپری کرده و خیلی از بازی‌های مهم لالیگا را هم به خاطر مشکل زانو و کشیدگی عضله از دست داده. با اینکه او در تمرینات اخیر با زانوبند در زمین حاضر می‌شد اما جالب است که در تمرین چهارشنبه هفته پیش زانوبند نبسته بوده اما از آن طرف برونو آلوس در تمرینات مصدوم شده و شاید به بازی امشب نرسد.

مدافع فنرباغچه مشکل کشیدگی عضله داشت. آن ‌طور که اتحادیه فوتبال پرتغال تأیید کرده و احتمالاً لوئیس نتو امشب جایگزین او خواهد شد. اگر آلوس به دیدار امشب مقابل شاگردان یورگن کلینزمن نرسد، یعنی 3 بازیکن از 4 مدافعی که مقابل آلمان بازی کردند و همچنین روی پاتریشیو، دروازه‌بان پرتغال امشب غایب خواهند بود. پاتریشیو در حال درمان مشکل عضله جلوی پای خود است و فعلاً از تیم دور است.

فابیو کونترائو، دیگر مدافع پرتغال هم که به خاطر مصدومیت کشاله ران نمی‌تواند بازی کند و په‌په دیگر هم‌تیمی کونترائو در خط دفاع هم که محروم است اما پرتغال بعد از آن باخت سنگین به آلمان باید آمریکا را شکست دهد تا امیدی برای صعود از گروه خودش داشته باشد.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    75 8
    هر چقدر اين مسي شانس داره رونالدو بنده خدا نداره
  • سیما A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    44 8
    دقیقا...
  • محسن A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 6
    راست میگی اون مسی 4 توپ طلاداره رونالدودوتاولی رونالدو5تاتوپ طلاداره اون 3تا
  • محسن A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    9 0
    اره