شاگردان کواچ موفق شدند تیم قدرتمند لهستان را از پیش رو بردارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیداری حساس با لهستان.دیداری که حکم صعود را برای ایران داشت.همه چیز دست خودمان بود تا با شکست دادن این تیم و گرفتن امتیازهای لازم در 4 بازی برای نخستین باز جشن صعود بگیریم.اتفاقی که شدنی است و جوانان والیبالیست ایران توانایی اش را دارند.

ست اول:

لهستانی ها شروع کننده بازی بودند.سرویس آنها به بیرون زده شد تا نخستین امتیاز به شاگردان کواچ برسد.بچه ها خیلی زود فاصله خودشان را به اختلاف دو امتیاز رساندند.جو ورزشگاه کامل به نفع بچه های ایران بود و صدای بوق های ممتد تماشاگران و فریاد های ایران،ایران روی اعصاب لهستانی ها تلنگر می زد.با این حال کمی بی دقتی از سوی ملی پوشان ما باعث شد تا لهستانی ها هم اختلاف امتیاز را جبران کنند و هم یک امتیاز بالاتر از ایران قرار بگیرند.آنها با همین روند بازی را ادامه می دادند.

بازی به امتیاز 15 رسیده بود.لهستانی ها با حفظ همین یک امتیاز پیش می رفتند.تا اینکه بچه های ایران با زیرکی ای خاص دوباره از رقیب خود پیش افتادند.بازی 19 بر 18 به نفع ایران بود.ایران که به امتیاز 20 رسید کواچ درخواست تایم استراحت کرد.پس از بازگشت به بازی امتیاز 19 نصیب لهستانی ها شد.آنها امتیاز 20 را هم با یک دفاع خوب روی تور گرفتند.آنها امتیاز 21 را هم گرفتند تا ورق این بار به نفع آنها برگردد.با این حال عادل غلامی با زدن آبشاری زیبا امتیاز دو تیم را به تساوی رساند.

22-22 و باز هم دو تیم در امتیازها برابر.لهستانی ها امتیاز 23 را گرفتند و ایران هم با سرویسی که لهستانی ها خراب کردند به همین امتیاز رسیدند.با این حال این قرمز پوشان لهستانی بودند که امتیازهای 24 و 25 را هم گرفتند تا ست نخست را برنده از زمین بیرون بروند.

ست دوم:

در ست دوم بچه های ایران مثل ست اول دو امتیاز از رقیب خودشان پیش افتادند.این اختلاف با هوش بالای شاگردان کواچ در عدد 6 به سه امتیاز رسید.این یک حاشیه امنیت خوبی بود تا ایران این ست را به نفع خودش به پایان برساند با این شرط که اشتباهات ست نخست در این ست تکرار نشود.

بازی ب:.7- نتیجه 9 بر سه در جریان بود و شاگردان کواچ با همین روند و حفظ اختلاف امتیاز ادامه می دادند.برای صعود به مرحله بعدی لیگ جهانی گرفتن امتیاز از لهستان اهمیت بالایی داشت.در کمتر از چند ثانیه و در چند رفت و برگشت اختلاف امتیاز ایران و لهستان به عدد 5 رسید.بچه ها با روحیه بالایی بازی م/NL/BM کردند.آنها به امتیاز 12 رسیدند و اختلاف امتیاز به عدد 6 رسید.می شد ایران را برنده این ست نامید اما هنوز امتیاز های زیاد مانده بود.

سرویس زیبای شهرام محمودی به زمین ایران برگشت تا محمد موسوی امتیاز پانزده را هم بگیرد.ضمن اینکه اختلاف امتیاز به عدد 7 رسید.

بازی 19 بر 11 به نفع ایران شد،آن هم با اشتباهی که بازیکنان لهستان انجام دادند.ایران امتیازهای 21 و 22 را هم گرفت.بازی در این ست تمام شده بود و در مقابل برنده این ست باید نام ایران نوشته می شد.اتفاقی که در نهایت افتاد و شاگردان کواچ با امتیاز 25 بر 16 ست دوم را از آن خودشان کردند.

ست سوم:

ست سوم و نخستین امتیاز برای ایران.دو تیم بازی را برابر دنبال می کردند.یک امتیاز ایران می گرفت و یک امتیاز لهستان.در امتیاز چهارم که به ایران رسید لهستانی ها اعتقاد داشتند که امتیاز باید به آنها برسد اما نظر داور چیز دیگری بود.این در حالی بود که خود لهستانی ها هم درخواست ویدئو چک نکردند.بچه های ایران در طول بازی اختلاف امتیاز را به عدد 3 رساندند؛11-8 به نفع ایران.بچه ها به حفط همین نتیجه می توانستند این ست را هم به نفع خودشان به پایان برسانند.بچه ها آنقدر خوب بازی می کردند که در امتیاز 15 اختلاف امتیاز به عدد 6 رسید.

یک ست رویایی.اختلاف امتیاز وقتی به عدد 9 رسید سرمربی لهستان تقاضای وقت استراحت کرد تا شاید بتواند جلوی حمله های ایران را بگیرد.پس از بازگشت به زمین امتیاز نصیب لهستانی ها شد.

با این حال بچه های ایران با اعتماد به نفس کامل پشت هم دو امتیاز گرفتند تا بازی 21 بر 10 به نفع ایران شود.نتیجه این ست را هم باید به نفع ایران نوشت.بچه ها پس از اینکه یک امتیاز به لهستان دادند امتیاز 23 را هم گرفتند.فقط دو امتیاز دیگر برای برنده شدن لازم بود.دو امتیازی که نصیب ایران شد تا شاگردان کواچ در این ست هم برنده باشند. 

 

ست چهارم:

نخستین امتیاز دراین ست نصیب لهستانی ها شد.آنها که دوست نداشتند دست خالی از این بازی خارج شوند امتیاز دوم و سوم را هم از آن خودشان کردند.اما بچه های ایران خیلی زود به بازی برگشتند و روند امتیاز گیری آنها آغاز شد.آنها در امتیاز 5 هم اختلاف ها را جبران کردند و هم یک امتیاز از حریف خود پیش افتادند.امتیاز ایران که به هست رسید سرمربی لهستان درخواست تایم اوت کرد.او از این حربه استفاده کرد تا شاید بتواند بازی را از جریان بیاندازد.

پس از بازگشت به زمین امتیاز نصیب لهستانی ها شد.هشت بر هفت به نفع ایران.وقتی ایران امتیاز 9 را گرفت سرمربی لهستان درخواست ویدئو چک کرد.این درخواست او باعث شد تا امتیاز 9 را به ایران ندهند.چون توپ توی زمین ما خوابیده بود.

با این حال ایران امتیازهای 10 و 11 را هم گرفت و اختلاف امتیاز را به عدد 2 رساند.وقتی شاگردان کواچ این روند را ادامه دادند دو امتیاز دیگر گرفتند تا اختلاف امتیاز به عدد 4 برسد.دراین لحظه لهستانی ها درخواست ویدئو چک کردند.درخواستی که این بار فایده ای نداشت و امتیاز 13 به ایران رسید.ایران دو امتیاز دیگر هم گرفت و شد پانزده.اما لهستانی ها پشت سر هم سه امتیاز گرفتند و اختلاف امتیاز به عدد دو رسید.

شاگردان کواچ که می خواستند این ست را هم به نفع خودشان به پایان برسانند امتیاز 16 را هم گرفتند.در این لحظه لهستانی ها باز هم تایم اوت گرفتند.پس از بازگشت به زمین امتیاز17 به ایران رسید.بچه های ایران امتیازهای 18،19،20 و21 را هم گرفتند.در این لحظه باز هم سرمربی لهستان درخواست تایم اوت کرد.

پس از بازگشت به زمین امتیاز 15 به لهستانی ها رسید.آنها امتیاز 16 را هم گرفتند.راه زیادی تا گرفتن این ست باقی نمانده بود.مهدوی امتیاز 22 را برای ایران گرفت.در امتیاز 17 که داورها با لهستانی ها دادند کواچ درخواست ویدئو چک کرد.پس از بازبینی فیلم مشخص شد که توپ و امتیاز باید به ایران برسد.بازی 24 بر 17 به نفع ایران بود.شاگردان کواچ امتیاز 25 را هم که گرفتند سه امتیاز شیرین نصیب شان شد تا یک گام دیگر تا رسیدن به فینال لیگ جهانی فاصله داشته باشند.

 

 

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 94
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    65 2
    ایران عالی عالی عالی
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    50 2
    واقعا دمشون گرم
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    99 2
    کم کم داریم به امتیاز ایتالیا نزدیک میشیم و این ترس در ایتالیایی ها موجب میشه که در مقابل برزیل با بازیکنان اصلی حاضر بشن و در نتیجه نذارند برزیل بیاد بالا.
    • رضل IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      5 2
      برزیل امسال ضعیفه
  • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    لهستانم له شد ...بعدی
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      9 0
      نفس کشششششششششششششششششششششششششش
  • بنی جون IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    66 3
    بچه ها متشکریم دلمونو شاد کردین ، کاش تیم ملی فوتبالمون هم ...
    • بی نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      5 0
      دل شکستمونو
  • اوجان اوغلی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    87 2
    باید بیایم بشینیم ببینیم که چی شد که والیبال ما به اینجا رسید . . جایی که غرور غرور غرور . . دمشون گرم . .
  • وحید A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    76 2
    بچه ها متشکریم
  • بی نام RO ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    احسنت تبریک برای برد والیبال قابل توجه حضراتی که در بازی با بوسنی مثل لشکر شکست خورده ها بودند حداقل از کاستاریکا و الجزایر یاد می گرفتید نه مثل شما پول گرفتند و نه توقع زیاد داشتند
    • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      3 1
      حالا به کاستاریکا کار ندارم ولی الجزایر توی بازی اولش 9تا بازیکن داشت که متولد فرانسه بودند.با امکانات و آموزش فرانسه رشد یافتند.
  • محیا A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    افتخاران پارس . دمتون گرررررررررم
    • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      9 6
      افتخارات ایران . فقط ایران . جاست ایران . انلی ایران . ایران .
  • آریــــــا A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    184 9
    مرسی بچه ها.. نمیگیم اول ، دوم ..امـــــــــــــا راحت میتونن سوم امسال بشن♥
  • ziziii A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    128 3
    دم همه این غیرتمندان گرم واقعا باعث افتخار همه مردم هستین بچه ها متشکریم.....
  • علی مقدم IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    236 3
    تبریک تبریک بعد از باخت به بوسنی برو بچه های والیبال دلمون خنک کردند نمیدونم چه حسیه من این کواچو بیشتر دوست دارم
    • بی نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      هم ولاسكو هم كواچ جفتشون دوست داشتنين ولي من از استيل و قيافه و اون شكم ولاسكو بيشتر خوشم ميومد
  • امین A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    ایشالا تو گروهمون اول هم میشیم مثل فوتبالمون
    • علی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      59 73
      فوتبال ما در رقابت جام ملت های آسیا در گروه خود اول شد و این خیلی فرق میکنه با اول شدن در والیبال گروه خودش آن هم در لیگ جهانی
    • غلامرضا A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      8 1
      منظورش تو جام جهانی بوده دلبندم
  • مهدی EU ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    یا علی بگو حماسه ای به پا کن دوباره ...
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      0 9
      به حد کافی میشنویمش بعد هر بازی
  • امیررضا A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    82 2
    زنده باد والیبالیستای ایران، دمتون گرم.....
  • امید A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    65 93
    واقعا لذت بخش بازی می کنند....
  • فرزاد RO ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    این است زیرساخت برای ورزش ...........همه سرمایه ها رو برای فوتبال هدر ندهید
    • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      یک و نیم میلیارد نفر تقریبا تخمینی نمایش عالیه ما جلوی آرژانتینو دیدن و ایرانو تحسین کردن ..نمیگم سرمایه رو بی حساب ول کنیم توی فوتبال باید جلوی ریخت و پاش گرفته بشه ولی فوتبال پدیده ایه که با هیچ رشته ورزشی دیگه ای قابل مقایسه نیست
    • پيمان IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      همانطوري كه ولاسكو واليبال ايران رو به اينجا رسوند... كيروش هم استارت فوتبال رو زد... به اميد پيشرفت در تمامي ورزشها
    • یکی A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      امیدوارم والیبالیست هامون روی اشخاص بیش از حد فوتبالی رو کم کنن
    • یکی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      یه سوال دارم : والیبال یا فوتبال؟
    • میلاد US ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      یعنی مسؤلان ورزش کشور تعدادمنفی ها و مثبت های این نظر فرزاد جان رو فقط نگاهی کوچک بیندازند و بروند ..... موافقاش بزن لایکووووو
    • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      نه پیمان جان والیبالو فقط یه شخص خاص مثل ولاسکو به اینجا نرسوند هرچند شخصیت داد ولی ابزارشم داشت توی فدراسیون والیبال از ده سال قبل کارهای زیر بنایی و پایه ای با نظارت خوب انجام گرفت یعنی مثل فوتبال نبود که پول بدی توی تیمای پایه بازی کنی و بعد از تغییر رئیس هم رئیس بعدی کارو ادامه داد و به صورت حذفی و کنفیکون کردن سیستم قبلیا عمل نکرد و نتیجش اینه که الان می بینیم
    • بی نام EU ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      9 0
      بی نام جان حرفت رو تکمیل کنم استارت کار زیر بنایی در والیبال از دو دهه قبلسال 72 و با حضور یزدانی خرم زده شد و خیلی اهسته ولی پیوسته جلو امدیم و سال 84 که یزدانی خرم به کشتی رفت هم به توصیه خودش معاونش داورزنی ریاست این فدراسیون رو به عهده گرفت را پیش گرفته شده رو به درستی ادامه داد.
    • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      2 23
      اشتباه نکن فوتبال با والیبال خیلی فرق داره جذابیت فوتبال بالاتره خلاقیت تو فوتبال بیشتره برای فوتبال بازی کردن انرژی بیشتری صرف میشه فوتبال گرما داره سرما داره افتاب داره نه مثل والیبال که همیشه تو یک سالن با دمای مشخص انصافا پیشرفت تو فوتبال در مدت زمان کم بوجود نمیاد قیاس فوتبال با والیبال از اساس غلط ٬ اما با این وجود دم والیبالیستا گرم که انقدر توانستند پیشرفت کنند
    • محسن IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      4 16
      فوتبال با والیبال قابل مقایسه نیست در جهان
    • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      10 2
      باورم نمیشه. چرا اینقد خوبیم ما؟؟
    • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      20 0
      ولاسکو کجا بود والیبال الان 10 ساله که برنامه ریزی داشته وقتی این بازیکنان تو نوجوانان هم با هم بودن مقام های جهانی آوردن چرا همیشه خودتونو دسته کم می گیرد.فوتبال هیچ استارتی نزده واقع بین باش.
    • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      10 0
      اين همه خوب داريم نتيجه ميگيريم به خاطر سرمايه گذاري است كه در گذشته كرده ايم و حالا با مربي هاي خوب داريم نتيجه ميگيريم،حلا براي آينده سرمايه گذاري كرده ايم الان وضع تيم نوجوانان و جوانان ما چگونه است
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      3 30
      جو گیر نشید مرحله بعد با تمام تیما وا میدیم حالا میبینید
    • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      26 0
      دستمزد یک فوتبالیست برابر هست با دستمزد کل کادر والیبال نتیجه ها هم ببینید
    • اشرف A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      11 2
      کاش این ترانه آخر هر برد والیبال شخص دیگه ای می خوند
    • امیر IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      20 4
      آقای بی نامی که گفتی یک و نیم میلیارد نفر بازی ایران و ارزانتین رو دیدند خواستم چند نکته بهت بگم: 1یک ونیم میلیارد بیننده مربوط به بازی های یک هشتم یا مراحل بالاتره و هیچ گاه در مرحله گروهی چنین بیننده ایی وجود نداره 2اگه شما درست بگید بس یک و نیم میلیارد نفر هم تحقیر ایران توسط بوسنی رو دیدن 3فوتبال دنیا برطرفداره اما فوتبال ایران نه
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      1 3
      از 6نفر بازیکن ثابت زمین 3نفرشون ترک اوغلی هستن. میشد اینا رو بزارن افتخار پارس؟
  • بهنام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    ایران فراتر از آسیا هستش اینجور که پیش میره میترسم از کره زمین هم خارج بشیم
    • بی نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      نباید جوگیر شد دوست عزیز
    • حسین IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      3 15
      به نظر من که چند سال دیگه ضعیف میشیم. مثلا بعد از معروف کی رو داریم؟ یه پاسور تعویضی نداریم. البته به غیر از مهدوی. که اونهم دیگه تمومه
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل US ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    271 6
    تشكر مي كنم ازشون و دست تك تك شون رو مي بوسم
  • ورزش دوست EU ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    امیدوارم که والیبالستای ایرانی بتونن به مرجله نهایی لیگ حهانی برسن.ولاسکو با اومدنش به ایران ذهنیت والیبال ایران رو تغییر داد و خودباوری رو بهشون تزریق کرد. امیدواریم که مسئولین فدراسیون فوتبال هم بعد جام جهانی از نحوه موفقیت والیبال درس بگیرند.
    • مریم IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      15 0
      واقعا عالی بودن . باید به خانم ابتکار پیشنهاد داد عکس یوزپلنگ رو،روی لباس والیبالیست ها بزنن
  • علي A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    فوتباليستا لطفا سكوت
    • محمد A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      بابا تو رو خدا چرا به فوتبال ربطش میدید توی والیبال ما امثال آقای داور زنی رو داریم توی فوتبال هم امثال مرد همیشه خندان...
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    یوز پلنگان واقعی.......
  • لیلا IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    216 9
    خدایی والیبالمون به هیچ چیزمان نمیاد چه ورزشی وچه غیر ورزشی
    • بی نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      13 1
      اسم کشتی به گوش تون خورده لیلا خانوم؟ بله بچه ها عالی هستن ماشالا به غیرتشون اما سالهاست کشی ما بارها و بارها قهرمان جهان و المپیک شده
    • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      5 0
      آفرين به اين نظر
  • پدرام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    123 8
    قبلنا بچه ها می بردن زمین و زمانو بهم می بافتم ، الان ولی دیگه عادی شده برزیل ، ایتالیا ، لهستان نمی دونم این خوبه که بچه ها انقد خوبن یا این بده که انقد خوبن که دیگه بازیا برام زیاد هیجان نداره ... خوب بودنم گاهی باعث دردسر هاااااااا ...
    • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      83 6
      خوشبحالت من که سر هر بازیشون از استرس هیجان چار پنج تا سکته رو رد میکنم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    128 3
    همین تو مطالب دیروز بود محمد موسوی گفته بود از پارسال تا الان هنوز هیچ پاداشی بهشون ندادن. خیلی بی انصافیه حتا اگه تمام بازیهای بعدی رو هم ببازن باز کارشون خیلی بزرگ بوده
  • ا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    88 45
    باید همه از یزدانی خرم یاد کنن.البته از داورزنی که ادامه دهنده ی فدراسیون یزدانی خرم هست تشکر میشودو فقطا یزدانی خرم
    • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      10 14
      دولت احمدی نژاد بود که والیبال را به اینجا رسوند. در زمان خاتمی ما در مقابل تیمهای آسیایی کم می آوردیم.
    • بنده خدا A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      2 0
      این قضیه رودیگه سیاسیش نکنیدلطفا,اقایون همون وضع معیشتی مردمودرس کردندسشون دردنکنه
  • علی DE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    52 29
    ابتدا به بچه های والیبالیست و کادر فنی تبریک می گم بعد هم از طرف بوشهری ها به فوتبالیست ها تبریک می گم چون واقعا زحمت کشیدن ضمنا امیدوارم عده ایی اندک که دوست دارن زحمات بچه های فوتبالیست رو نادیده بگیرند دست از این کاراشون بردارند اونا واقعا تلاش کردند.
    • غریبه اشنا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      1 0
      میشه بگی نتیجه این تلاش چی شد ؟چه گلی به سرمون زدن؟؟؟؟؟؟
  • شهره IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    45 3
    دمتون گرم . والیبالیستهای عزیز
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    74 12
    فقط قهرمانی جهان برازنده شماست
  • نیلو IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    66 3
    توی جهان اول میشیم باوجود سرمربی عالی مثل کواچ و بهترین بازیکنا مثل سید و شهراااااااااااااااااااااام که عاشقشم حقمونه که اول شیم.
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    46 2
    دمشون گرم. آقا اگه صعود کنیم با کدوم گروه می افته بازی هامون؟
    • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      34 10
      گروه مرگ
    • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      5 0
      با هر تیمی که از این گروه با ما بیاد بالا دوباره همگروهیم و تیم دوم گروه روسیه آمریکا صربستان بلغارستان که احتمال زیاد روسیه است و شانس بعدی صربستان
    • بی نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      8 0
      مگه قوی تر از برزیل و ایتالیا و روسیه و هم داریم تیم تو دنیای والیبال؟ یکی منو روشن کنه این گروه مرگ که این گفته چی هست ؟ کی هست؟
    • بهروز IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      3 0
      با لهستان یا برزیل و یکی از دو تیم صربستان یا روسیه تو یه گروه می افتیم.
  • فرهاد A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    58 24
    دم بچه اه گرم . واقعا دستشون درد نکنه . تشکر ویژه از ولاسکو گواچ و. فدراسیون والیبال. واقعا گل کاشتند
  • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    9 1
    درد و بلاتوی والیبالیست ها بخوره تو سر فوتبالیست ها
  • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    46 2
    لذت بردیم.دمتون گرم بچه ها
  • تهمینه A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    9 0
    خداوکیلی اینا یوزپلنگ ایرانی هستند ، تبریک به فدراسیون والیبال که مزد ثبات و اعتمادش رو گرفت و تاسف برای فدراسیون فوتبال که با رفتن کیروش قراره دوباره به عقب برگردیم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    10 0
    ویوا ایران اخرای بازی بازیکنای لهستان نمیتونستن تکون بخورن انگار اومده بودن بازیو نگاه کنن نه اینکه بخوان بازی کنن امیدوارم بازی بعد رو هم ببریم وصعود کنیم
  • ایمان EU ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    3 9
    اساتید قیاس والیبال و فوتبال مگر برزیل و ایتالیا و لهستان همون میزان که خرج فوتبال میکنند خرج والیبال میکنند؟؟ والیبال اصلا قابل قیاس نیست با فوتبال
  • بی نام A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    11 0
    ﺍﻓﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺷﻴﺮ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺯﻣﻴﻦ
  • محمد A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    12 0
    یوزپلنگان، گردآفریدان، به نام یزدان، به نام ایران،به چنگ و دندان، نشان دهید آن، شکوه ایران
  • یونس A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    13 0
    امشب داشتیم با هم بعد بازی بحث میکردیم که: بد هم نشده همه پولارو میریزن تو شکم فوتبالیست ها عوضش والیبال و بسکتبال خیلی انگیزه دارن و خوب کار میکنن یه عکس دیدم موسوی و محمودی با موتور میرفتن سر تمرین واقعا مقایسه کنید با ماشینای فوتبالیست ها این انصاف نیست یه بخشیش هم تقصیر مردمه، مردم بیشتر فوتبال دوس دارن تا والیبال آخه همه مون از بچگی یه توپ پلاستیکی بهمون میدادن میگفتن برین برا خودتون فوتبال بازی کنید یه جورایی رفته تو خونمون انشاالله کم کم بیخیال فوتبال بشیم بهتره، ایرانی هنرش تو دستاشه
    • سمانه IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      1 4
      والیبالستهای ما چون حرفه ای هستند درآمد خوبی هم دارند.البته به اندازه فوتبالیستها میلیاردی نیست.اما اونها هم چند صد میلیون درامد سالیانه دارند که البته حقشونه. همشون هم ماشینهای مدل بالا دارند.اون عکس موسوی و محمودی هم برای تفریح و فان بود.
  • من A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    10 1
    دستان والیبالیست هارا طلا و پای فوتبالیست هارا باید گچ گرفت
  • فرهاد DE ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    12 1
    اینا افتخار پارس هستن. بزن لایک خوشگله رو...
  • بی نام A1 ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    11 0
    2 امتیاز از 9 امتیاز باقیمونده رو بگیریم رفتیم مرحله بعد. منکه میگم نتنها صعود میکنیم بلکه جای ایتالیا رو در صدر جدول میگیریم
  • یک آرزومند ایرانی سرافراز IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    11 1
    امیدوارم که اگه خدای نکرده بازیهای بعدی رو نتیجه نگرفتیم بازم از والیبالمون حمایت کنیم و حمله نکنیم به پیجاشونو فحش بارونشون نکنیم مثل فوتبالیستهای بیچاره....و باید همیشه خودمونو جایه اونا بزاریم و ببینیم اگه ما جایه اونا تو زمین بودیم واقعاً می تونستیم بهتر بازی کنیم همیشه آواز دهل از دور خوش است...بیاید یک هوادار حرفه ا ی باشیم البته اگر توقع داریم که ورزشکارانمون هم حرفه ای باشند...مسابقه همینه یه طرفش برده یه طرفش باخت....
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    6 17
    فقط کاش تماشاچیهامون مثل همه دنیا موقعی که توپ دست حریفه الکی سرو صدا نکنن تشویق خودشون بکنن بخدا زشته
  • سمیه A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    11 0
    حلالتون باشه هر چقد بهتون بدن کمه.به امید پیروزیها ی بعدی انشاله
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    10 0
    عالی بود
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    13 0
    آقای رئیس جمهور توجه و قدردانی لطفا. والیبالیست های ما بسیار بیشتر از فوتبالیست ها مستحق قدر دیدن هستند.
  • واليبال عشق بچگيهام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    5 2
    قشنگ و منسجم بازي كردند و برنامه داشتند ولي كاش كاپيتان تيممون هم يك كم كمتر هيجان زده بشه و به تصميمات داور احترام بذاره مبارك هم ي مردم ايران
  • m IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    13 0
    دم مير سعيد معروف گرم، مسي واليباله
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    10 0
    والیبال و کشتی غرور ملی.....
  • ali reza A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    2 7
    تووووووووووووووووور مانع عبور توووووووووووووووووووووپ
  • ستاره‏ ‏اصفهان A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    منم‏ ‏برای‏ ‏سعید‏ ‏معروف‏ ‏عزیز‏ ‏و‏ ‏بقیه‏ ‏ی‏ ‏بچه‏ ‏ها‏ ‏آرزوی‏ ‏موفقیت‏ ‏هر‏ ‏چه‏ ‏بیشتر‏ ‏رو‏ ‏دارم‏ ‏ایشالا‏ ‏همه‏ ‏برای‏ ‏خرید‏ ‏بچه‏ ‏های‏ ‏ما‏ ‏سرو‏ ‏دست‏ ‏بشکنند‏ ‏.‏ ‏عاشقتونیم‏ ‏بچه‏ ‏ها