مدافع سابق تیم ملی می گوید همه بازیکنان در جام جهانی برای ایران زحمت کشیده اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی‌اکبر استاداسدی مدافع ایران در جام جهانی فرانسه درخصوص بازی‌های ایران در برزیل با ما هم‌صحبت شد.

آیا شما هم دوست دارید کروش در تیم ملی بماند؟
خب وقتی مردم کروش را دوست دارند و جو حاکم بر فوتبال روی او مثبت است، پس همان بهتر که این مربی پرتغالی در ایران بماند.

به نظر تو کدام بازیکنان در جام جهانی بهترین بودند؟
از لحاظ دوندگی آندو بهترین بود و از لحاظ فوتبالی پولادی عالی کار کرد.

و کدام بازیکنان توقعات را برآورده نکردند؟
همه زحمت کشیدند ولی خب نکونام انتظارات را برآورده نکرد. حقیقی هم 3 گل بد خورد.

حقیقی چرا؟
او در بازی با آرژانتین اگر جاگیری مناسب داشت و یک گام بیشتر به سمت راست برمی‌داشت، هرگز گلی که از مسی خورد را دریافت نمی‌کرد. مقابل بوسنی هم روی گل سوم باید جلو می‌آمد و گل اول هم نباید زمینی از آن فاصله می‌خورد.

حیف شد هاشم بیک‌زاده شانس نداشت با مسی رودررو شود.
فوتبال همین است. شاهرودی هم قبل از جام جهانی فرانسه مصدوم شد و این بازی‌ها را از دست داد در حالی که بهترین چپ‌پای ایران بود. هاشم هم شانس نیاورد تا صددرصد آماده شود.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    23 52
    براساس اعلام فدراسیون فوتبال، دستمزد سالانه درخواستی آقای کروش بیش از بودجه سالانه این فدراسیون است. یعنی اینهمه پول فقط برای شرکت در جام آسیا که در پیش است و یا چهار برابر این پول برای داشتن شانس شرکت در جام جهانی بعدی لطفا کمی هم به فکر مستضعفین مملکت باشید. کمی به فکر ایجاد کار برای جوانان تحصیلکرده و بیکار باشید. به فکر پرداخت وام ازدواج به زوجین که با مشکلات بسیار زندگی مشترک را آغاز میکنند باشید. . . کمی به فکر باشید.
    • نوید A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      2 7
      این همه پول واسه چپیدن تو 1/3تدافعی زمین خودمون البته تا اونموقع اقای فردوسی پور اینقدر توقع مردم رو از کی روش و تیمش پایین میاره که در صورت باخت به قطر مردم از خوشحالی میریزن تو خیابونا یادش بخیر که بعد از بازی شجاعانه مقابل مکزیک و پرتقال همین اقا با چه الفاظی عملکرد تیم ملی رو فاجعه بار خوند اما حالا باخت سه یک به بوسنی رو یگه باخت ارزشمند
  • منصور A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    1 3
    آقای اسدی شما چی میگی دیگه دیوار کوتاه تر از علیرضا حقیقی پیدا نکردی نا مردی این بهتر بود یا داوری اصلآ مقصر رو گل مسی مدافعا بودن که گزاشتن این ضربه را بزنه اره شالا یه 8تا میخوردیم تا یکمم اینایی مقصر بودن که فقط پول میگرفتن وبازی خوبی نمی کردن مثل آندو که فصل قبل از استقلال 2میلیاردو 300میلیون گرفت آخه این گیریه ها چه به درد میخوره مردم راضین این پولارا که از جیبشون میدن برا اینا را حد اقل یه برد داشته باشن یا یه سعود آخه چیه الکی خودتونا خوش می کنین که یه تساوی مقابل نیجریه گرفتین هیشکی از اینا راضی نیس