کاپیتان ایران می گوید می خواهند به همه ثابت کنند که والیبال ایران رشد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، سعید معروف پیش از دیدار تیم ملی والیبال برابر لهستان در لیگ جهانی اظهار کرد: شاید برد و صعود لهستان به مرحله نهایی برای ما بهتر است اما به هیچ عنوان برای باخت مقابل حریف در هفته هفتم لیگ جهانی حاضر نمی‌شویم. در لهستان هم بازی خود را به نمایش می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: هنوز خستگی ناشی از سفر طولانی در ملی‌پوشان وجود دارد. آنها به دلیل طی کردن مسافت طولانی خواب خوبی نداشته‌اند. در تمرین امروز ریکاوری شدیم ولی به طور حتم وضعیتمان فردا بهتر می‌شود.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در نوع اجرای لیگ جهانی امسال اظهار داشت: زیبایی لیگ جهانی به همین است که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت دنبال شود؛ هر چند سال گذشته مسابقات لیگ جهانی به صورت رفت برگزار شد. امسال ما در گروهی بازی کردیم که حریفان سختی در آن حضور داشتند و همگی جزو 8 تیم برتر جهان بودند. نوع حضورمان در این رقابت‌ها تا حدی خوب بود که حتی اگر به مرحله نهایی هم صعود نمی‌کردیم باز هم افتخاری بزرگ را به دست آورده بودیم. با صعود به مرحله نهایی توانستیم به خوبی از موقعیت به وجود آمده استفاده کنیم و شایستگی خود را به نمایش گذاشته و به همگان ثابت کنیم که والیبال ایران رشد خوبی داشته است.

وی در خصوص فشردگی مسابقات و خستگی ناشی از سفرهای طولانی گفت: خستگی همیشه وجود دارد اما امسال بازی‌ها به گونه‌ای پیش رفت که ما 6 بازی متوالی را در تهران میزبان بودیم و چون اکثر آنها را بردیم خستگی از تن بازیکنان تا حدودی خارج شد این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد تا جایی که شاهد هستیم " رزنده"، سرمربی صاحبنام برزیلی ها هم در مورد خستگی بازیکنانش در مصاحبه‌های خود حرف زد. امسال با شرایط لیگ جهانی و فشردگی بازی‌ها راحت‌تر کنار آمدیم چون همه ما تجربه رقابت‌های سال گذشته را داشتیم و با فرمول مسابقات آشنا بودیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال یادآور شد: متاسفانه شهرام محمودی یکی از ستارگان تیم ملی که در اکثر بازی‌های لیگ جهانی امسال جزو مهره‌های اصلی بود هم‌اکنون به دلیل مصدومیت همراه ما نیست ولی خوشبختانه ما مهره‌های جایگزین خوبی داریم که می‌توانند در نبود "محمودی" هم برای تیم ایران امتیازآوری کنند به طور مثال امیر غفور با تجربه حضور در لیگ جهانی سال گذشته هم اکنون به عنوان قطر پاسور در ترکیب تیم حضور دارد ما تیمی هستیم که تیمی کار می‌کنیم نه انفرادی.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    24 2
    عزیز الان باید به این فکر باشین که تو دور نهایی تو گروه یک قرار بگیرین بهتره یا دو،و همینطور حریفان دور نهایی رو شناسایی کنید اولی و دومی زیاد به کار ما نمیاد وقتی سه تیم اول صعود میکنن از این گروه ...
    • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      9 1
      دوست عزیز از این گروه سه تیم صعود می کنن، ایتالیا در گروه اول . ایران و تیم بعدی در گروه دوم. جهت اطلاع
    • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      11 2
      دوست عزیز ایران حتما توو گروه 2 هستش