ایرنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در جنت آباد شمالی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 وسیله نقلیه دچار حریق شدند و آتش نشانان حدود 20 نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

سیدجلال ملکی گفت: ساعت 22:30 دقیقه شب یکشنبه این حادثه به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان سه ایستگاه با تجهیزاتی نظیر نرده بان و خودروهای تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که در پارکینگ ساختمان مسکونی 3 طبقه، پنج خودرو و یک موتورسیکلت دچار حریق شده و براثر این حادثه دود زیادی طبقات بالا را فرا گرفته است.

آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که گروه نخست به مهار و خاموش کردن وسایل نقلیه در پارکینگ ساختمان پرداخته و گروه بعدی با ورود به طبقات ساختمان اقدام به نجات ساکنین کردند.

ملکی گفت: تعدادی از ساکنین در وضعیت ناامنی قرار گرفته بودند که آتش نشانان با سعی و تلاش حدود 20 نفر از ساکنین را که در واحدها و یا پشت بام قرار داشتند از طریق نرده بان و پله ها، نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تعدادی از ساکنین دچار دود گرفتگی خفیف شدند که توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند. یکی از ساکنین این ساختمان مرد حدود 60 ساله ای بود که به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی شد و نیروهای اورژانس وی را برای مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن حریق و ایمن سازی محل حادثه ساعت 21 دقیقه بامداد امروز دوشنبه به عملیات خود پایان دادند.
46282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    7 0
    یعنی تلفات جانی نداشت؟ دستشون درد نکنه. خیلی هم ممنونیم.