ایسنا نوشت:

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر حذف زنان از برخی پست‌های شهرداری، گفت:از شهرداری در این رابطه توضیح می‌خواهیم.

علی صابری در جریان هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران، گفت:گفته‌اند این کار برای رفاه حال بانوان شهرداری است و اقداماتی مثل تغییر پست‌ها در همین راستا صورت می‌گیرد. گفته شده است مصوبه را شورای معاونین تصویب کرده است.

وی افزود: شهرداری باید در این رابطه به شورا توضیح بدهند؛ آیا این کار کارشناسی شده است؟ اگر فردی را از سمت تایپیست برداریم، آیا پستی داریم که او را به آن پست منتقل کنیم و یا اینکه با این روش کارمند مجبور به ترک شهرداری می‌شود؟

وی خطاب به نمایندگان زن شورا، گفت: خواهش می‌کنم سرکار خانم‌های شورا در این باره حساس شوند. این اقدام به نظر من عجیب و غریب است و شاید اشتباه از خبر بوده یا اینکه تفسیر من غلط است.

صابری افزود: در هر صورت اگر خانم‌های کارمند شهرداری اعتراض داشته باشند ما بررسی می کنیم.

وی همچنین در ابتدای تذکرش گفت: از بعضی تذاکرات ما مثل تذکری که به به یک قرارداد داشتیم طوری برداشت می‌شود که گویا ما با طرف قرارداد مشکل داریم و البته این موضوع با گفت‌وگو حل می‌شود.

وی همچنین از مسجدجامعی - رئیس شورای شهر تهران خواست بعد از تعطیل شدن شورا جلسه‌ای برای هم‌اندیشی بین اعضای شورا در راستای هماهنگ کردن عملکرد شورا در برابر شهرداری تشکیل شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    40 3
    شهرداري به جاي اين كه به فكر حل مشكلات شهر باشه انرژي اش را براي تفكيك كارمندان ،و بيرون كردن خانم ها از شهرداري گذاشته
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
      3 2
      در افغانستان همنطور است ؟
  • علیمراد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    2 1
    نمونه همین تغییرات رو تو ارگان های دیگه دولت میشه دید. حرفشان حفظ جایگاه زن است. ممکن است حرفشان درست باشد اما به سمتی کشیده نشود که باعث حذف زن از جامعه شود.حذف خانوم ها از سیستم شغلی زیان های زیادی به انها وارد میکند.حرف درست است اما عمل کرد غلط.
  • سایه A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    5 3
    وقتی خانمهای نماینده در مجلس گفتن خانمها باید خانه داری و بچه داری کنن و توی استادیومهای ورزشی جایی ندارن باید بدونن فردا هم بهشون میگن تو دنیای سیاست و مجلس و شهرداری هم کاری ندارید.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    5 3
    خجالت بکشید انجلا مرکل را ببنید یک خانم است