اوسین بولت می گوید که پس از پایان المپیک ریو از دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اوسین بولت دونده خوش قد و قامت جامائیکایی و دارنده رکوردهای متعدد جهانی و المپیک که پیش تر اعلام کرده بود به این زودی ها قصد بازنشسته شدن ندارد دیروز تائید کرد که المپیک 2016 پایان دوران حضورش در رقابت ها به عنوان ورزشکار خواهد بود.

بولت شب گذشته و پس از اینکه با تیم ملی جامائیکا توانست مقام اول دو چهار در صد متر بازیهای کشورهای مشترک المنافع را که در گلاسکو اسکاتلند در حال برگزاری است به دست بیاورد به خبرنگاران گفت:«من با مایکل جانسون صحبت کرده ام. او به من گفت که وقتی دیگر چیزی برای بدست آوردن در دنیای ورزش حرفه ای نداشته تصمیم به خداحافظی گرفته است. من نیز خوشحالم که توانسته ام همه افتخارات ممکن را به دست بیاورم اما حالا که دیگر هدف بزرگتری پیش روی خودم نمی بینم وقت خداحافظی فرا رسیده است. من خواهم رفت و جوانهای بسیاری هستند که جای من را بگیرند. می خواهم در اوج کنار بکشم چون همیشه از شکست متنفر بوده ام.»

اوسین بولت که شش مدال طلای المپیک و 8 مدال طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد شب گذشته مدال زرین رقابت های کشورهای مشترک المنافع را نیز به ویترین افتخارات دوران حرفه ای فعالیتش اضافه کرد. بولت پیش تر اعلام کرده بود که تا پایان فصل 2017 یعنی زمانی که 30 ساله خواهد شد در رقابت ها شرکت خواهد کرد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =