محمدمهدی راسخ ، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درباره بسته سیاستی دولت برای خروج از رکود توضیح داد.

محمدمهدی راسخ ، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه دکتر مسعود نیلی، مشاور رییس جمهوری به صراحت اعلام کرده است که از نقدها و پیشنهادهای ارائه شده روی این بسته سیاستی استقبال می کند، خبر داد که در نشست هفته آتی کمیسیون امور اجتماعی و تشکل ها اتاق تهران با حضور مشاور اقتصادی رییس جمهور به بررسی بیشتر این بسته پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی در ادامه برخی از پیشنهادهای خود را برای اصلاح این بسته سیاستی عنوان کرد و در یکی از این موارد گفت: با توجه به مشکلات جدی واحدهای کوچک و متوسط برای تامین نقدینگی و نیز اشاره مدیرعامل شهرک های صنعتی به آن، توجه بیشتر به حل مشکل نقدینگی این بنگاه ها کاملا احساس می شود.

راسخ از جمله پیشنهادهای خود را الکترونیکی کردن پنجره واحد عنوان کرد و در عین حال یادآور شد که در حال حاضر بهترین محرک اقتصادی در ایران در بخش ساختمان و مسکن است که می تواند موتور محرک سایر حوزه ها نیز باشد.


وی توجه به دو حوزه گردشگری و معدن را از دیگر پارامترهای خروج از رکود دانست. همچنین به گفته این فعال اقتصادی، دولت باید نظام پایش بسته سیاستی اخیر را نیز راه اندازی کند. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    نظام پایش خیلی مهم است.
  • مهدی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    به نظر بنده را ه برون رفت از رکود ازبین بردن تورم انتظاری است و بایستی اشتغال در روستاها و درمناطق محروم و بوسیله ایجاد بازاراولیه و شرکتهای کشاورزی و صنایع غذایی و معدن افزایش یابد و دراین صورت رکود در بخش مسکن پیش خواهد آمد زیرا در کشور خانه های خالی در روستاها بسیار زیاد شده است بایستی اشتغال در روستا را با سرمایه گذاری بانکها در بخش کشاورزی و گردشگری رونق داد نه مسکن 8 سال دنبال ساخت مسکن بودیم بهتر است بدنبال اشتغال بدون تزریق پول نفت و... به بازاربود