هوایپما در منطقه مسکونی سقوط نکرد/ ۳ تا ۷نفر زنده ماندند/ ۵ نفر به بیرون پرت شدند/ جعبه سیاه خارج شد

آمار تلفات و مصدومان سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ در غرب تهران، فعلا متناقض است.

رئیس مدیریت بحران شهر تهران به فارس گفت: در حادثه سقوط هواپیمای سپاهان‌ایر که بیش از 42 سرنشین داشته 42 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

احمد صادقی گفت: این هواپیما مسافربری بوده و طبق اطلاعات به دست آمده بر روی منازل مسکونی و خودروها سقوط نکرده و در نتیجه ترافیکی ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: مجروحان را پس از وقوع حادثه منتقل کردند، علت در حال بررسی است و نیروهای اورژانس و هلال‌احمر در محل حادثه حاضر شده‌اند.

صادقی گفت: توصیه می‌شود که مردم به محل حادثه مراجعه نکنند تا ازدحام ایجاد نشده و رسیدگی به مجروحان راحت‌تر انجام شود.

این درحالی است که رئیس اورژانس تهران می گوید حادثه ۷ مصدوم داشت.

امین صابری نیا گفت:‌ سانحه سقوط هواپیما ساعت 9 و 23 دقیقه به اورژانس اطلاع داده شد 4 دقیقه بعد 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر بودند اما متأسفانه اکثر مسافران هواپیما فوت کرده بودند.

وی گفت: آمار کشته ها بیش از 30 نفر است اما 3 مصدوم این حادثه با آمبولانس هوایی و 4 مصدوم با آمبولانس زمینی به بیمارستان و درمانگاههای اطراف منتقل شدند.

سقوط

۸ کودک در هواپیما حضور داشته است

در عین حال جدیدترین اخبار حاکی از کشته شدن 34 مسافر و 8 کودک در این حادثه است.

احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز درباره هواپیمای سقوط کرده در حوالی شهرک آزادی تهران به مه گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساها و در اجازه شرکت هواپیمایی سپاهان بوده که ساعت 9 و 18 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد بلند شد ولی پس از دقایقی بنا به دلایلی، سقوط کرد.

وی افزود: این هواپیما 40 مسافر عادی داشته که سه نفر زیر 3 سال و 3 نفر زیر 12 سال بوده اند.

هادی رحمتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از تشکیل ستاد بحران برای بررسی و رسیدگی به سقوط این هواپیما خبر داد و گفت: نیروهای خدماتی و امدادی در حال انجام عملیات در محل حادثه هستند و تا پایان امروز علت و تعداد دقیق مجروحان و کشته شدگان اعلام می شود.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران برای بررسی حادثه و صدور دستور قضائی در محل سقوط هواپیما حاضر شده است.

صادقی رئیس مدیریت بحران استان تهران نیز تعداد مسافران این هواپیما ایران 140 متعلق به شرکت سپاهان‌ایر را 48 نفر اعلام کرده است.

 

سقوط روی درختان منطقه نظامی

معاون وزیر راه و شهرسازی به فارس گفت: هواپیمای ایران 140 پس از پرواز از باند فرودگاه مهرآباد از مسیر خود منحرف می‌شود و در منطقه‌ای نظامی روی درختان سقوط می‌کند.

علیرضا جهانگیریان اظهار داشت: هواپیمای مسافری ایران 140 متعلق به هواپیمایی سپاهان ساعت 9:20 دقیقه امروز از باند فرودگاه مهرآباد پرواز می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی سپاهان ایر، ایرلانی مسافری است بیان کرد: این هواپیما در 4 مایلی فرودگاه سقوط کرده است. ظاهراً این هواپیما پس از خروج از باند از مسیر خود منحرف شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تعدادی از مسافران این پرواز جان باخته و تعدادی زخمی شده‌اند اظهار داشت: مسافران زخمی شده به بیمارستان اعزام شدند.

وی یادآور شد: این هواپیما به هیچ چیز روی زمین آسیب نزده است و هواپیما روی درختان یک منطقه نظامی سقوط کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پس از بروز این سانحه بلافاصله تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شدند و اینجانب نیز هم اکنون بر سر صحنه سانحه حضور دارم.


هواپیمای سقوط کرده متعلق به سپاه پاسدارن نیست

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه هواپیمایی که صبح امروز در تهران سقوط کرده متعلق به سپاه است، را تکذیب کرد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه هواپیمای سقوط کرده در تهران متعلق به سپاه است را تکذیب کرد.

 

۵ نفر از مسافران به بیرون از هواپیما پرتاب شدند

طبق آخرین جزئیات به دست آمده از سانحه هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد، ۵ نفر از مسافران به هنگام برخورد با مانع و وقوع حادثه به بیرون از هواپیما پرتاب شدند.

احمد صادقی رئیس مدیریت بحران شهر تهران در رابطه با آخرین جزئیات حادثه هواپیمایی اعلام کرد که این هواپیما متعلق به صنایع هوایی ایران بوده و برای انجام کار تجاری به مقصد طبس پرواز کرده است.

وی ادامه داد: تعداد سرنشینان این هواپیما به همراه گروه پروازی 45 نفر بودند که در هنگام بلند شدن از زمین با مانع برخورد کرده و 5 مسافر به بیرون از هواپیما پرتاب شدند.

صادقی گفت: یک نفر از مسافران پرتاب شده فوت کرده است، 3 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

سوختگی وسیع 3 مصدوم حادثه

دکتر داورانی رئیس بخش بیمارستان امام خمینی به تسنیم گفت: 3 مصدومی که به این بیمارستان منتقل شدند دارای سوختگی وسیع هستند، اقدامات اولیه درمانی در حال انجام است. اگر حال آنها وخیم‌تر شود به بیمارستان مطهری منتقل می‌شوند. البته یکی از آنها وسعت سوختگی کمتری نسبت به بقیه ولی شکستگی بیشتری دارد.

رئیس سازمان امداد نجات کشور هم گفت: تاکنون 35 جسد محل سقوط هواپیما خارج شده است؛ براساس گزارش‌های 5 مصدوم به بیمارستان پیامبران منتقل شده‌اند.

برخی از مصدومانی که به بیمارستان منتقل شده‌اند از مسافران هواپیما نیستند

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: مصدومانی که به بیمارستان منتقل می‌شوند کسانی هستند که جزو مسافران هواپیما نبوده اند. بیشتر اقدمات فعلی برای رهاسازی کسانی است که در دماغه هواپیما گیر افتاده‌اند. 20 امدادگر در حال فعالیت هستند و نیروهای پشتیبات در حال اعزام هستند. احتمالا اقدامات امداد و نجات تا یک ساعت دیگر ادامه یابد.

فوت یکی از مصدومان در بیمارستان پیامبران

خانم توکلی سوپروایزر بیمارستان پیامبران به تسنیم گفت: 6 مصدوم به بیمارستان پیامبران اعزام شد که یکی از آنها فوت کرد. 5 نفر دیگر دچار سوختگی هستند و وضعیت آنها کنترل و به بخش عمومی منتقل شده‌اند.

جعبه سیاه هواپیما برای بررسی علت سقوط خارج شد

معاون مدیریت بحران، امور دولت و مسئول هماهنگی امور استان‌ها از خروج جعبه سیاه هواپیما برای بررسی علت سقوط هواپیمای آنتونوف 140 سپاهان خبر داد.

احمد مجیدی اظهار کرد: هواپیمای سپاهان با 48 نفر شامل 40 مسافر و 8 خدمه بیرون در محوطه فرودگاه مهرآباد در حاشیه شهرک فرهنگیان دچار سانحه و سقوط کرد.

وی تصریح کرد: کمیسیون بررسی سانحه بلافاصله در محل سانحه حضور یافته اند و در حال خروج جعبه سیاه هواپیما به منظور بررسی علت سانحه هستند. تنها مرجع تعیین علت سانحه کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    چند تا بچه بودن؟
    • بی نام RO ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      404 7
      يه هواپيما بود كه حامل ورزشكاران نوجوان بود كه سقوط كرد يادمه اون موقع 25 سالم بود وزير اومد حرف زد گفت به محض پيدا شدن جعبه سياه علت سقوط را اعلام مي كنيم مجري شبكه خبر مدام مي پرسيد لطفا علت را بگوييد به حاشيه نرويد ديگه ماهها و سال ها گذشت هيچ فردي هم پاسخ نداد بعد مردم فراموش كردند ، اگه هم علتي داشته باشه احتمالا از خلبان بوده مطابق معمول ، كادر معاينه فني نميدونم چطوري كار ميكنن ، حالا اين هواپيما بوده ، اسكانيا ها كه دارن با زبان بي زباني ميگن از ما استفاده نكنيد همچنان با سرعت بيشتر توليد و مردم هم جزغاله مي شن. دولت تدبير لطفا فكري به حال اين حمل و نقل توي جاده هاي كشور بكن .
    • صدرا DE ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      133 2
      هواپیمای ایران 140 ه شبیه سازی شده از روی انتونوف 140 می باشد یک هوا پیمای ملخی هست که توسط ایران تولید و استفاده میشه این هواپیما سیستم ناو بری قوی نداره و بیشتر در مسیبر های کوتاه سفر می کنه چرا که سرعت کم تری هم نسبت به هوا پیما های موتور چت دارد . اما مهم اینه که دلیل این سقوط به احتمال زیاد برخرد ملخ و یا چیزی به اون بایستی باشه چون هواپیما کمانه کرده است .
    • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      120 2
      اومدیم از توپولوف 140 خلاص شیم رفتیم سراغ انتونوف 140. خدا به داد مسافران 140 های بعدی برسه.ایلوشن 140 سوخو 140 میگ 140 و.....
    • محسن A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      14 0
      این حادثه را بزارید کنار لبنیات آلوده و هوای آلوده و خودروهای غیر استاندارد بعدش تلفات همه این موارد را مقایسه کنید با سیاستهای افزایش جمعیت چه احساسی دارید؟
    • امير IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      76 1
      این هواپیما به هیچ چیز روی زمین آسیب نزده است نمیگه ۴۰ نفر به هیچ گناهی کشته شدند میگه به زمین آسیبی نرسیده، واقعاااااااا که
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      7 0
      حالا جالب اینه که هواپیما های ملخی تو حادثه ها کمتر آسیب می بینن و اگه براشون مشکلی برای موتورشون پیش بیان راحت فرود میان ولی این یکی دیگه چرا اینجوری شده خدا می دونه
  • amir US ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    229 6
    واااااااااااااااای چه دردناک
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    239 9
    ما هواپیما هم می سازیم؟
    • بی نام US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      142 9
      نه بابا. اگه این هواپیمای اینقدر بومیه پس چرا خلبانش اوکراینی ه؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      88 2
      همین خوروسازهای ایران خودرو اونجا مدیر شدننمونه مدیر عامل قبلی ایران خودرو الان مدیر اونجاست.
    • فرهاد A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      16 1
      نرود میخ آهنین بر سنگ.ما هواپیمای تولید بلوک شرق به مرکزیت روسیه و کشور های زیر مجموعش نمیخواهیم آقا، جان مادرتون توجه کنید هواپیمایی که تو آزمایشی سقوط کرده مسافر میتونه حمل کنه من نمیدونم به قران کی ناظر این پروازاس.اما هرکی کم کاری میکنه به درد سرطان مبتلا شه
    • رهگذر EU ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      3 0
      آره حواست کجاست ما که میتونیم پراید با این قیمت و این ایمنی بسازیم هواپیما هم همینطور
  • مهرداد A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    94 1
    توروخدا جمع کنین دیگه این هواپیماهای آنتونوف و .... اینا دیگه قابل استفاده نیستن
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    94 1
    طبق معمول توی ایران نیروی جاذبه مقصره.فقط باید افسوس خورد.
  • امین IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    39 1
    آمار ها چقدر متناقض هستند معلوم نیست کی راست میگه و کی دروغ
  • الهه IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    52 1
    تو گزارش می گه 42 نفر سرنشین بعد می گه 42 نفر کشته سه نفر مجروح جمعش می شه 45تا. می گه 8تا کودک 3 تا زیر 3 سال 3 تا زیر12 سال جمعش می شه 6تا. یا ریاضی بلد نیستن یا مردم....
  • بی نام RO ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    40 4
    یه سوال دوستان کسی میدونه جواب بده : چطور میشه فردی یا افرادی از هواپیما یرون پرت بشه؟ یعنی خودش پنجره رو شکسته یا نه؟
    • ف IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      47 1
      هوا پیما نصف شده بعد پرت شدن بیرون
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    15 0
    کشته شدگان و مجروحان به بیمارستان شماره 2 منتقل شدند
  • سعید A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    60 1
    کی می خوان نظارت کنن ؟ کی میخ وان جواب بدن ؟ سازمان هواپیمایی ایران کی می خواد بیدار بشه ؟ کی جواب خانواده های اینارو می ده ؟ متاسفم که در کشوری زندگی می کنم که هیچ چیزش درست نیست
    • معصومه A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      6 131
      درسته که الان هواپیما سقوط کرده و همه ناراحتیم ولی دوستان انصاف داشته باشین ، هواپیماییِ ایران با همه ی مشکلاتی که داره یکی از امن ترین خطوط هواپیمایی رو داره خداوند صبر بده به خانواده هاشون . . اینطور مردن خیلی وحشتناکِ
    • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      10 2
      داداش گلم شما چند تا کشور دنیا رو با هواپیماهای مختلف رفتی که میگی ایران جزو امن ترینه ؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    90 2
    در ایران فقط شخص فوت کرده مقصره نه شخص دیگری
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    30 1
    مصدومانی که به بیمارستان منتقل می‌شوند کسانی هستند که جزو مسافران هواپیما نبوده اند؟
  • زهرا A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    73 5
    یا علی من یه دفعه سوار این هواپیماها شدم خیلی داغونه، اصلا توش احساس امنیت نمیکنی احساس میکنی هر لحظه ممکنه یه جای هواپیما کنده شه،شانس آوردم که زنده ام
  • فاطمه ID ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    86 4
    الهی من بمیرم برای کودکان این حادثه مثل غنچه پر پر شدن
  • مریم A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    20 4
    من هر وقت سوار هواپیما میشم اشهدمو میخونم چند روز پیش داشتیم از ایروان برمیگشتیم،10 دقیقه قبل از فرود قلب هممون اومد تو دهنمون
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    55 1
    این نتیجه دور زدن تحریماس
  • حمید رضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    34 1
    ما که عادت کردیم ، هر روز یک پیام تسلیت نخوانیم ، روزمون شب نمبشه.
    • سپیده A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      3 0
      هوووم :
  • ايراني IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    16 0
    يه زماني روس ها لياخوف رو مي فرستادن كه مجلس رو به توپ ببنده و مردم رو بكشه حالا توپولوف و آنتونوف و ايليوشين مي فروشن و مردم رو مي كشن. آقاي احمدي نژاد اين هم از خودكفايي شما در صنعت هواپيماسازي و اين هم از شعار "ما مي توانيم" برادر من ما نمي توانيم به خدا نمي توانيم.. ژاپن با اون همه علم و دانش و صنعت پيشرفته هنوز نرفته سراغ ساخت هواپيما حالا ما كه اوج هنر صنعتيمون ساخت آردي و پرايده مي خوايم هواپيماي مسافربري بسازيم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    54 3
    دلواپسآن کجا هستند تا به داد مردم برسند ،
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    15 0
    حادثه خیلی غم انگیز است واقعا ناراحت کننده است
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    48 0
    فکر کنم هواپیمای پراید140 بوده ایندفعه احتمالا دوتا بال بستن به پراید ومیگن هواپیمای تلید ملی هستش
  • محمدرضا A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    23 0
    ميشه با تحقيقات گسترده و سازمانی تعداد دقيق مسافران رو که معلوم نيست چقدره بدست آورد.
  • بدبخت IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    41 0
    خدا بدادمون برسه من بخاطر شغلم هر هفته بايد هواپيما سوار شم. هميشه موقع سوار شدن هواپيما در ايران خودمو آماده مرگ مبينيم : به همه ملت ايران ، خصوصا خانواده هاي داغدار تسليت ميگم
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    38 4
    هرچی ادم تحصیل کرده وفعال جامعه داشتیم تو سوانح هوایی از ست دادیم خیلی متاسفم
  • بی نام RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    31 6
    سپاهان‌ایر اين ديگه كيه؟ هر شهري قراره يه شركت هواپيمايي بزنه؟ مثلا كه چي؟
  • تارا IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    61 2
    احمد صادقی گفت: این هواپیما مسافربری بوده و طبق اطلاعات به دست آمده بر روی منازل مسکونی و خودروها سقوط نکرده و در نتیجه ترافیکی ایجاد نشده است.هیچ نمیگن 46 نفر از مردم عزیز مملکت مون رو از دست دادیم که بین اونها 8 کودک وجود داشته خودتون به این نگاه نظر بدید
    • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      5 0
      این بابا، به خودرو و درختان خونه خودش هم بیشتر از زن و بچه اش اهمیت میده؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 0
    به همه بازماندگان تسلییت میگم ازعشق اباد ای کاش هواپیما قبلاچک شده بود ودلیل سقط بگن وجلوسقوطهای بعدی رابگیرن
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 0
    خدا به خانوادهاشون صبر بده فقط باید کشته بدیم و همچنان مسئولین نظاره گر این وقایع تلخ باشن
  • سعید A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    با سواری بری کامیون میاد روت له میشی "مرگ"، با اتوبوس بری یا شاخ به شاخه یا آتش سوزی "مرگ"، با قطار بری یا توقطار خفه میشی یا که خط رو خط میشه کلن "مرگ"، هواپیمام که قبر بالدار شده "مرگ"، درسته "مرگ" عاقبته ولی گفتن "مرگ حقه" نه اینکه آدم به نا حق کشته بشه...
  • فرزاد A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    من ٣ روز پيش با يكي از اين هواپيما ها از رشت امدم اصفهان خيييلي داغون لطفا اصلا سوار اين هواپيماها نشيد
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    6 0
    این هواپیما را حصا با کمک اوکراین ساخته و مایه افتخار بوده مثلا ... من یک بار از اصفهان به تهران سوار شدم ، یک کم بزرگتر از اتوبوسه ، داخلش که میشینی صدای بغل دستیتا نمیشنوی، از موقع سوار شدن اشک تو چشماته از ترس مردن ... بگذارید یک جمله بگم .. توی قرن 21 ، توی ایران یک همچین طیاره ای... به خدا مایه شرم ملت ماست
  • هوانورد A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    39 1
    4 خلبان وکمک خلبان در زمان تست این هواپیمای مونتاژ شده با نام ایران 140 و بیش از میلیاردها تومان هزینه برای ادعای ساخت آن از دست رفت و در همان زمان دستور توقف پروژه از سوی کارشناسان خبره صادر شد ولی دولت سابق اصرار بر بکارگیری این هواپیما در ناوگان هوایی مسافزبری ایران را داشت و نتیجه این شد که الان می بینیم . امیدوارم برای جان انسانها و بویژه هموطنانمان اهمیت بیشتری قائل شوند .
  • رامين A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    31 1
    هواپيماهاي انتونوف فوق العاده از نظر تكنولوژي ضعيف هستند و از رده خارج حالا ما كه تكنولوزي ساخت هواپيما رو نداريم ميخوايم از روي يه همچين مدل عقب مانده اي هواپيما بسازيم خودتون حساب كنيد ببينيد چي از اب درمياد محض رضاي خدا قبل از بليط خريدن بپرسيد با چه هواپيمايي مسافرت ميكنيد اگه دوست داريد زنده بمونيد و زندگي كنيد
  • بتيسن A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 0
    باعث تاسفه هر صفحه خبرى در هر پاراگراف ، تعداد مصدومان را متفاوت اعلام كرده ..يكى ميگه همه فوت شدن، اون يكى اسامى بازماندگانُ اعلام ميكنه..مينويسن خلبان ايرانى بوده دو خط بعد مي نويسن :"خلبان اين پرواز اوكراينى بوده"... يعنى اين شركتهاى هواپيمايى اسامى تيم پروازشونُ هم ندارن؟؟؟ جون خودمون و عزيزامونُ دست كيا سپرديم ....
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 0
    مهم اینه که این یکی رو نمایندگان مجلس پیش بینی کرده بودن تامثل توفان چندی پیش تهران مدیریت بحران دچار بحران نشه
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    آقایون ام پی تی جواب بدهید. اصلا شما دلواپس جان مردم شان مردم آینده مردم و امنیت مردم تا حالا شدید ؟
  • اسدی A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    1 0
    الله به خانواده مسافران صبربده خیلی سخته
  • مرتضی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 0
    واقعا متاسفمخیلی ناراحت شدم خیلی.میگم امیدوارم ک دیگه اینجور اتفاقات پیش نیاد اما متاسفانه هر روز و هرروز شاهد اتفاقات این چنینی هستیم ک نمیشه اسمشو حادثه گذاشتیه عده دارن با سهل انگاریاشون جون مردم بی گناه رو میگیرن توروخدا یکم به فکر بی افتن این مسئول ها .اینا جون ملت ماست ک داره از دست میره.از صمیم قلب این بلای وحشتناک رو به خونواده های قربانیان و ملت شریفمون تسلیت میگم
  • بهاره IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    الان دیگه باید به فکر جان بختگان کشور خودمون باشیم نه غزه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    25 6
    همدردی با کودکان ایران
  • دلاور A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    4 0
    حیف ار کسانی که جان خود را بابت آزمون و خطاهای افراد به ظاهر مسئول از دست دادند . حیف و بسیار متاسفم.
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    3 0
    خیلی ناراحت شدم خدا به خوانوادهاشون صبر بده
  • رامین A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    خطوط هوایی روسیه در پروازهای خارجی فقط از هواپیماهای بویینگ و ایرباس استفاده میکنند و اصولا هواپیماهای روسی اجازه ورود به حریم اتحادیه اروپا و آمریکا را ندارند. هواپیماهای آنتونوف فقط در محدودی پروازهای داخلی و ایر سیبریا استفاده میشدند که با توجه به ورشکستگی این کنسرسیوم روسیاوکراینی پرواز آنها بسیار محدود شده و در حال جایگزینی با نمونه های مدرن میباشند.
  • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    5 0
    الان شد انتونوف
  • بی نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    امید به زندگی بیداد می کنه تواین جامعه. بعدا به فکر افزایش جمعیتند.
  • م.الف IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    1 0
    واقعا متاسفم براي مسئولين شهرمون كه با دونستن چنين هواپيماهاي خرابي كه داريم بخاطر پول اجازه استفاده و پرواز اين هواپيماها رو ميدن افسوسسسسسسس