اعتماد نوشت:

مرد جنايتكار كه فرزندخوانده خود را به طرز هولناكي در مدرسه به قتل رسانده بود با تاييد حكم اعدامش به زودي به ‌دار مجازات آويخته مي‌شود.

مرد ميانسال نگاهي به تابلو انداخت. روي آن نوشته شده بود «رييس» چند ضربه‌يي به در زد و وارد اتاق شد. مردي با لباس نظامي پشت ميز نشسته بود. مرد ميانسال چند قدمي جلو رفت و بدون آنكه سوالي از او پرسيده شود، گفت: «پسر همسر سابقم را كشته‌ام.» مرد ميانسال نگاهي به رييس كلانتري انداخت و ادامه داد: «پشيمانم و مي‌خواهم خودم را تسليم كنم.» به اين ترتيب مرد ميانسال بازداشت و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه ساعاتي قبل او دست به جنايتي هولناك زده است.

17 شهريور امسال و لحظاتي پس از به صدا درآمدن زنگ مدرسه‌يي در قزوين مرد ميانسالي درحالي كه كلاه كاسكت به سر داشتم وارد حياط مدرسه شد و به سمت پسر بچه‌يي رفت. اميد، پسر همسر سابقش بود و او دست اميد را گرفت و به بهانه آب خوردن او را به سمت آبخوري مدرسه برد. لحظاتي بعد مرد ميانسال درحالي كه دست‌ها و لباس‌هايش خوني بود از سرويس بهداشتي بيرون آمد و مدرسه را ترك كرد. پنج دقيقه بعد جسد خونين اميد در سرويس بهداشتي پيدا شد و به اين ترتيب كارآگاهان جنايي و بازپرس ويژه قتل قزوين وارد عمل شدند و تحقيقات آغاز شد. بررسي‌ها براي يافتن مرد ميانسال ادامه داشت تا اينكه ساعاتي بعد او خود را به كلانتري در قزوين رساند و تسليم شد.

مرد ميانسال كه قاسم نام داشت در رابطه با انگيزه خود از اين جنايت هولناك گفت: «چند سال قبل پدر اميد، در تصادف جانش را از دست داد و من با اينكه متاهل بودم با مادر اميد به طور موقت ازدواج كردم. اما بعد از مدتي به خاطر مشكلات مالي از هم جدا شديم، بعد از آن چندين بار به سراغ مادر اميد رفتم تا دوباره با هم ازدواج كنيم اما او قبول نكرد. من و مادر اميد برسر همين موضوع با هم اختلاف داشتيم و اين اختلاف و درگيري به جايي كشيد كه مادر اميد از من به اتهام تهديد و ايجاد مزاحمت شكايت كرد. با اينكه شكايت او به جايي نرسيد اما من از او كينه به دل گرفتم، او تمام محبت‌هايي كه در حقش كرده بودم را فراموش كرده بود. سرانجام وقتي ديدم اصرارهاي من به جايي نمي‌رسد تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. روز حادثه به مدرسه اميد رفتم و در مقابل مدرسه منتظر ماندم تا مدرسه تعطيل شود. وقتي زنگ تعطيلي مدرسه خورد با كلاه كاسكتي كه بر سر داشتم وارد مدرسه شدم و اميد را به داخل سرويس بهداشتي برده و به قتل رساندم. بعد از آن هم فرار كردم اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را معرفي كنم.

با اعتراف قاسم به جنايت او به بازسازي صحنه جنايت پرداخت و پرونده او پس از صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان قزوين رفت تا قاسم در مقابل 5 قاضي به دفاع از خود بپردازد. باتوجه به حساس بودن مساله، رسيدگي به اين پرونده به صورت ويژه انجام و او در وقت فوق‌العاده محاكمه شد.

قاسم صبح چهارشنبه 21خرداد در شعبه دوم دادگاه كيفري استان قزوين پاي ميز محاكمه رفت. مادر و پدر بزرگ اميد خواستار قصاص قاتل شدند و قاسم هم پس از پذيرفتن جرمش جزييات جنايت را بيان كرد. درنهايت دادگاه حكم قصاص او را در ملأ عام صادر كرد. با تاييد اين حكم از سوي قضات ديوان عالي كشور قرار است به زودي اين مرد در ملأ عام به ‌دار مجازات آويخته شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 29
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    404 8
    کلا دیوونه بوده با بچه چکار داشتی نامرد
    • ميثم IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      جرا توهين ميكني؟بيچاره را دارند اعدام مي كنند؟طرف گناه داره،نمي دونم چرا اولياي دم اعدام مي خواند،اگر شيك بودند فقط در خواست ريشه يابي ميدادند
    • کرج A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      18 2
      دوست عزیز میثم جان همین اتفاق واسه شما بیوفته به همین مهربانی برخورد میکنی؟
    • سورنا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      13 2
      اقا میثم .. اگه واسه داداش با بچه خودت همچین اتفاقی میوفتاد بازم میومدی اینجا چَه چَه کنی؟؟؟؟؟؟؟؟ مردمانییییی داریم....
    • مصطفی A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      11 6
      این آقا میثم داره شوخی میکنه
    • میلادازمازندران A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      31 2
      آقامیثم حالت خوبه شما؟نکنه انتظارداری ازاون نامردبجرم قتل یه بچه معصوم تجلیل وتشکربعمل بیاد؟اعدام درمورداین جنایتکاران عین عدالت هست فقط امیدوارم درملا عام نباشه بلکه توزندان اتفاق بیفته درموردریشه یابی هم بایدبگم این مورداصلانیازی به ریشه یابی نداره چون یک زن یا دختر کاملا آزاده که خودش تصمیم بگیره با کدوم مردیا پسری ازدواج کنه یا اصلا ازدواج نکنه نمیشه که وقتی نخوان با مردی ازدواج کنن عزیزانشون روبقتل برسونیم منم پارسال چندبار رفتم خواستگاری دختری درآمل آخرش دختره گفت نه من کس دیگه ایی رودوست دارم منم بدجوری حالم گرفته شدولی گفتم توروبخیرماروهم بسلامت نرفتم بزنم برادرش روبکشم که خب طرف نمیخواست این نشدیکی دیگه اگرکلانشدخب فدای سرم نیازی به آدمکشی نیستش که خبرآنلاین خواهشا نظرم روسانسورنکن
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      27 1
      ميثم جان كاملا معلومه داري مسخره ميكني. بله بعضي ها كلا با مجازات اعدام مخالفند ولي اگه خداي نكرده اين موضوع براي عزيزانشان اتفاق بيفته فورا تقاضاي قصاص و اعدام ميكنند. به اين ميگن تناقض و دوپهلو حرف زدن .
    • امبر IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      6 1
      میثم فارسی بنویس ماهم متوجه شیم خدایی خودت یه بار بخون خییییییلی مفهومی نوشتی خخخخخخ
    • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      9 2
      آقا میثم اگر خوتو کشته بود هم می گفتی بیچاره؟
    • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      8 0
      داداش میثم ته شوتیا
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    262 6
    17 شهريور امسال؟
    • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      6 0
      آره ديگه شهريور تير مرداد،نشنيدي؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      6 0
      وقوع جرم رو پیش بینی کردن. علم ایران پیشرفت کرده.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
      8 0
      17 شهريور؟ اصلا فرض كنيد كه تارخ درست بود مگه مدرسه ها در شهريور باز هستند؟
  • سجاد A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    20 2
    منتظر حضور سبز هنرمندان و ورزشکاران خودشیرین جهت گرفتن رضایت اولیای دم و بازگشت پیروزمندانه این جنایتکار به آغوش گرم جامعه هستیم
  • پيام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    11 0
    واقعا چه بر ر مردم اين كشور اومده ؟؟؟ رفته تو مدرسه بچه ي بيگناه رو كشته و اومده بيرون بعد پشيمون شده ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    10 0
    17 شهريور امسال قتل اتفاق افتاده . پس احتمالا ميشه ازش پيشگيري كرد
  • گیلانی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    11 0
    مگه مدرسه صاحب نداشته یکی همینطوری اومده تو مدرسه آدم کشته بعدش رفته بیرون نگهبانی ناظمی مدیری....
  • ثمین A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    11 0
    آقا میثم اگه خدای نکرده واسه یکی از عزیزان شما یه همچین اتفاقی می افتاد و به این شکل به قتل می رسید شما چه کار می کردید؟فقط درخواست ریشه یابی می دادید؟..........آخه روشنفکری هم حدی داره....
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    9 1
    همه چی از اونجا شروع شد که "شکایتش به جایی نرسید"
  • زهرا A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    23 0
    ميثم : بيچاره بوده؟ کجاش بيچاره بوده ادم هوسراني که به خاطر هوسش زن و بچشو ول کرده و رفته سراغ يه زن بيچاره ديگه و بچه شو هم اينجوري تو مدرسه به قتل رسونده کجاش بيچارس يه بارم که يه حکم درست و حسابي دادند شما ميگيد بيچاره بوده؟؟؟؟
  • بي نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    7 1
    آقا ميثم كي گناه داره ؟ بايد اعدام شه به هر دليلي بيچاره بچه چه گناهي داشته اين وسط ، شيك بودن بخوره تو سرت
  • حسین A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    8 2
    در ملا عامش چه مشکلی رو میخواد حل کنه خدا عالمه . جز اینکه قتل و خشونت رو تو جامعه عادی میکنه ؟
  • ناشناس IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    6 0
    خدای من اصلا نمی توانم فکرم را تمرکز بدم اخه بچه چه گناهی کرده ای قاتل تو که زن و بچه داشتی دیگه چرا دنبال هوس بازی رفتی گفتند صیغه اما بزور که نمیشه دلم برای امید سوخت در این دنیای وحشی خدایا رحم به دل مردمان بیار
  • اسمال طلا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    10 0
    آقا من بارها از طریق همین سایت و سایت های مشابه اعلام کرده ام که تمام افراد بالای 18 سال ایرانی باید تحت پوشش بهداشت روانی رایگان قرار بگیرند و بطور مرتب آزمایش بدهند . خدا وکیلی با این کار میدونی چقدر در هزینه زندان ها، نیروی انتظامی، دادگاهها، بیمارستان ها، ماموران اجرای احکام، ارگانهای رسیدگی کننده به ایتام و خانواده های بی سرپرست و بخصوص وقت مفیدی که از مردم در این نهادها تلف میشه صرف جویی میشه؟ چرا کسی برای این پیشنهاد من تره هم خورد نمیکنه؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    9 0
    میثم حرف مفت می زنی ها. با یه روش دیگه خودنمایی کن. می خوای سطح تحمل مردم رو بسنجی؟ کمی به خودت بخند.
  • زهرا FI ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    11 0
    آقاى ميثم ،اگه بچه ى خودت يا همخونت بود باز هم شيك فكر مى كردى؟
  • احسان IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    14 2
    حالا اگه توی آمریکا این اتفاق افتاده بود تمام خبرگزاری های جهان پخشش می کردن و اخبارش رو به صورت زنده پوشش می دادن .... اما رسانه ی ملی فقط از گل و بلبل و آرامش و امنیت کشور خودمون میگه و اینطور نشون میده که جنگ و اعتصاب و شورش کل دنیا رو فرا گرفته
  • سارا IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    چقدر نامرد هست متاسفم براي اين مرد ديوونه و بي وجدان.