بازیگر نقش اصلی فیلم «نهنگ عنبر» هفتمین ساخته سینمایی سامان مقدم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم وارد هفته دوم از مرحله پیش تولید شده , رضا عطاران به عنوان نقش اول فیلم با این پروژه همراه شده است. این دومین همکاری این بازیگر محبوب با سامان مقدم به حساب می‌آید.

این فیلم که به تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساخته می‌شود بر اساس فیلمنامه‌ای از مانی باغبانی و مونا زاهد ساخته می‌شود. در خلاصه قصه آن آمده است: «ارژنگ صنوبر (رضا عطاران) شخصیتی 40 ساله است که همراهش می‌شویم تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود را برای‌مان بازگو کند.»

بازیگر دیگری که تاکنون همکاری‌اش با فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» قطعی شده رضا ناجی است و مقدم و گروه‌اش این روزها مشغول تکمیل کردن فهرست بازیگران هستند.

مرحله پیش تولید این فیلم تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

اسامی عوامل پشت دوربین که پروژه سینمایی «نهنگ عنبر» را همراهی می‌کنند عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سامان مقدم، نویسندگان: مانی باغبانی و مونا زاهد، جانشین تهیه‌کننده: علی قربان‌زاده، مجری طرح: مجید مطلبی، مدیر تولید: حسین هادیان‌فر، مشاور تولید: آیدا مصباحی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علیرضا شمس شریفی، گروه کارگردانی: مهدیس مناجاتی، پرگل هاشم‌نیا، نازگل هاشم‌نیا و سونیا زارعی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: گلناز گلشن، صدابردار: علیرضا غفارنژاد، عکاس: امین محمد جمالی، مدیر تدارکات: مهدی چراغی.

5758

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضاتنها IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    53 2
    من هرموقعه میبینمش ناخداگاه خندم میگیره.یه دونه ای داش رضا.
  • جاوید A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    22 0
    رضا جان بی نظیری