خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات در مجلس، بر لزوم ساماندهی فعالیت سایت های خبری تاکید کرد وگفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از فعالیت تمامی وب سایت بدون مجوز جلوگیری کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ‌ درباره وضعیت فعالیت سایت‌های خبری، گفت: به دلیل اینکه سایت‌ها می‌توانند افکار و اخلاق جامعه را تحت تاثیر قرار دهند، یکی از اولویت‌ها در بخش فرهنگ کشور ضرروت ساماندهی فعالیت سایت‌ها است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید پذیرفت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برخورد با سایت‌های بدون مجوز تاکنون مطلوب نبوده بنابراین باید این وزارتخانه مکانیزمی طراحی کند که تمامی سایت های کشور شناسنامه دار شوند و از فعالیت سایت‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: بر اساس قانون همانطور که احزاب نمی‌توانند بدون مجوز کار کنند باید تمامی رسانه‌ها مانند سایت ها و روزنامه برای انجام فعالیت های خود مجوز های لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کنند و مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرند.

او گفت: یکی از عوامل بروز حادثه تلخ قم در 22 بهمن سال 91 فعالیت سایت‌های بدون مجوز بود و نباید فراموش کرد که ادامه فعالیت سایت‌های غیرقانونی زمینه‌ساز برخی خود سری‌ها است بنابراین باید با این موضوع برخورد قاطع کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید پذیرفت در حال حاضر برخی سایت‌ها در کشور با عناوین ارزشی، کار تخریبی علیه مسئولان انجام می‌دهند بنابراین باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توقف فعالیت سایت های بدون مجوز تسریع کند.

 

231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پایداری آبادگر در حسرت محمود A1 ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    2 2
    اصلا بهتر است است با مجوز ها را هم تعطیل کنند علی الخصوص این خبر آنلاین را که این همه خبر دروغ درباره محمود کبیر و بزرگان دولتش می زند.