میزان نوشت:

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی کشور از تخلف 90 درصدی آژانس های هواپیمایی تهران در پی آزاد سازی 30 درصدی نرخ بلیت هواپیما خبر داد و گفت: آژانس های هواپیمایی با سوء استفاده از این اقدام نرخ بلیت پروازها را تا 100 درصد گران کرده اند.

عبدالرضا موسوی با بیان این که آژانس های هواپیمایی با گران کردن نرخ بلیت از مردم سواستفاده می کنند ادامه داد: سازمان تعزیرات و سازمان هواپیمایی به منظور پیشگیری از این سوء استفاده ها باید رسما ورود کنند. چرا که در برخی از خطوط پروازی مانند تهران-کیش قیمت بلیت تا 3 برابر افزایش یافته است.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی، در ادامه با بیان این که فروش بلیت های چارتری و افزایش قیمت ها از مهم ترین موارد تخلف آژانس های هواپیمایی است گفت: تعدادی از بلیت ها را به بهانه بلیت های چارتری با قیمت بیشتری فروخته اند و برخی از این بلیت ها هم در مراکزی به غیر از آژانس ها به فروش رسیده که به نوعی مرتبط با آژانس های هواپیمایی بوده است.

موسوی، ادامه داد: در پرواز‌های خارجی نرخ بلیت هواپیما سقف ندارد و براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، اما ایرلاین‌ها قصد افزایش نرخ‌هایی را که از قبل تعیین کرده‌اند را ندارند.

او ادامه داد: هر آژانس فروش بلیت هواپیما که وجه بیشتری را خارج از نرخ‌های مصوب پروازها از مسافران مطالبه کند تخلف کرده و سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان تعزیرات با این تخلف‌ها برخوردهای قانونی و محکم خواهند داشت.

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: معتقدیم در آژانس‌های فروش بلیت نباید حتی یک تخلف هم صورت گیرد و باید حق به حق‌دار برسد.

موسوی با تأکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی قطعاً نرخ های مصوب را رعایت خواهند کرد، گفت: ایرلاین‌ها خود اقدام به گرانفروشی نمی‌کنند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    دیگه شورشو دراوردن، خدا نکنه ادم برای یه روز مناسبتی بلیط بخواد اونوقت مجبوره چندبرابر نرخ اصلی پول بده تا بلیط بخره.
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    واقعا بلیط هواپیماها خیلی گران شده واکثر مردم نمی توانند از هواپیما استفاده کنند
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    بابا وزير راه و شهرسازي را استيضاح كنيد
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    فقط بلدن از مردم پول اضافی بگیرن چرا بابت تاخیراشون جریمه نمیشن همش به مردم ظلم میکنن بلد نیستید مملکت داری کنید کاسه کوزتونو جمع کنید برید