فارس نوشت:

سردار احمدی مقدم در صبحگاه عمومی که به مناسبت اولین روز هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد گفت:‌ عنصر اصلی اقتدار سلاح و تجهیزات پلیسی نیست بلکه قدرت معنوی است.
سردار اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه عمومی اولین روز هفته ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با تبریک اعیاد بزرگ اسلامی که هفته ناجا در میان آنها قرار گرفته گفت:‌ مفتخر هستیم که هفته ناجا در بین دو عید بسیار بزرگ و مبارک قربان و غدیر قرار گرفته و امیدواریم از برکات آن بهره‌مند شویم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیام این اعیاد در نیروی انتظامی ماموریت ما و روز حرکت ماست؛ عید قربان عید مبارزه با شیطان درون و برون و مبارزه با تعلقات دنیوی و وسوسه‌ها و عبور از میدان‌های سخت و امتحانات الهی است برای دست یافتن به شایستگی ولایت امت توسط ابراهیم (ع) است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:‌ کسی می‌تواند رهبر باشد که تعلقی به دنیا نداشته باشد.

او گفت: در این مسیر امتحان سختی وجود دارد که مبارزه با شیطان است و سوداگران و تروریست‌ها که دست به سلاح می‌برند از این دسته‌اند و ناجا افتخار دارد که دروازه شهادت برای نیروهایش باز است و ده‌ها نفر از افرادش را به قربانگاه می‌فرستد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شیطان با وسوسه‌ها برای فریب مردم و جوانان در قالب تهاجم فرهنگی قلب هویت و مشغول کردن به لهو و لعب و سرگرمی و بی‌هویتی وارد می‌شود.

سردار احمدی مقدم گفت: مواد مخدر یکی دیگر از این صورت‌هاست.

او گفت: عنصر اصلی اقتدار سلاح و تجهیزات پلیسی نیست حتی عدد پلیسی نیست بلکه قدرت معنوی است.

او گفت: امروز افتخار داریم که پلیس افتخاری کار خود را همزمان با هفته ناجا شروع کند. چرا که بسیج نماد مشارکت همه جامعه در دفاع مقدس بوده و نمادی از عید قربان بوده که مردم عزیزان خود را به جبهه می‌فرستادند و امروز بیش از عدد ناجا ظرفیت پلیس افتخاری وجود دارد که خلا امنیت را پوشش می‌دهد.

 


231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379136

برچسب‌ها