فارس نوشت:

رئیس سازمان سینمایی از صحت نامه کمیسیون فرهنگی مجلس شواری اسلامی به وزارت ارشاد و سازمان سینمایی برای عدم اکران دو فیلم «قصه‌ها« و «عصبانی نیستم» خبر داد.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به خبرنگاران فارس و ایسنا مبنی بر صحت نامه کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر عدم اکران دو فیلم «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم»‌ و تصمیم سازمان سینمایی در این مورد گفت: اصل نامه کاملا درست است و کمیسیون فرهنگی نه تنها تقاضا دارد این دو فیلم اکران نشود بلکه برای اکران چندین فیلم دیگر نیز مسئله و سوال دارند و درخواست کردند تا این فیلم‌ها را ببینند.

وی افزود: به هر حال اصل خبر درست است و ما هم در برنامه داریم که به مجلس برویم و با آقایان جلساتی را برگزار کنیم چرا که معتقد به تعامل با مجلس هستیم و فکر می‌کنیم با گفت‌وگو می‌توانیم مشکلات را حل کنیم اما هنوز هیچ تصمیمی در خصوص اکران این فیلم‌ها گرفته نشده است.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان درمورد این که تنها راه حل این مشکل این است که فیلم‌های مسئله‌دار توسط نمایندگان مجلس دیده شود گفت: یکی از راه حل‌ها می‌تواند این باشد و حتی هفته گذشته کمیسیون تحقیق و تفحص هم این فیلم‌ها را دیدند اما هیچ نظری در خصوص آن‌ها صادر نکردند که این موضوع بعد از نامه کمیسیون فرهنگی صورت گرفت و بنده هنوز فرصت نکرده‌ام در این باره با دوستان صحبت کنم.

معاون وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که با توجه به تعدد فیلم‌های مسئله‌دار سازمان سینمایی چه برنامه‌ای دارد که دیگر این موضوع در سینما تکرار نشود اظهار داشت: همه تلاش ما این است که فیلم‌ها بدون حاشیه ساخته و اکران شوند و سعی ما این است که هیچ حاشیه‌ای برای سینما ایجاد نشود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    11 0
    اون نماینده ها از اقبال بالای مردم برای دیدن این فیلم ها بسیار می ترسند و لا غیر
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    12 0
    نمایندکان خودشان مسله دار هستند و دنبال باجه گیری از دولت
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    11 0
    متاسفم.فقط همین.