حجت الاسلام شهاب مرادی در پرتغال به ضیافت ملی پوشان فوتبال رفت

دیدار ملی پوشان فوتبال ایران و سفیر کشورمان در پرتغال یک مهمان ویژه داشت ؛ شهاب مرادی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ملی پوشان ایران که برای اردویی 10 روزه به پرتغال سفر کرده اند شب گذشته را مهمان غریبی ، سفیر ایران در پرتغال بودند. دیداری که در آن سفیر کشورمان برای ملی پوشان از خاطرات روزهای جام جهانی گفت. از اینکه به دلیل بودن کارلوس کروش روی نیمکت تیم ملی ، ایران در پرتغال هواداران زیادی داشته است .

این دیدار اما یک چهره سرشناس دیگر هم داشت. حجه الاسلام شهاب مرادی روحانی سرشناس تلویزیونی که به دلیل برنامه های اخلاقش به شدت شهرت پیدا کرده و حالا یک سالی است که مسئولیت اجرایی در شهرداری تهران دارد و معاون اجتماعی شهردای تهران است. حضور او در پرتغال و در ضیافت با ملی پوشان ، نکته ای بود که تا قبل ز انتشار این تصاویر ، خبری از آن منتشر نشده بود!

چهره ملی پوشان در حال گوش دادن به سخنان سفیر و مرادی جالب است. توجه بیش از اندازه رضا قوچان نژاد و توجه همراه با کم حوصلگی مهرداد پولادی!

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    84 7
    شهاب مرادی،تیم فوتبال،کشور پرتغال،درس اخلاق... پیدا کنید پرتقال فروش را
  • بی نام EU ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    71 5
    مسئول اجرایی شهردازی تهران تو پرتغال چی کار داره آخه؟
    • محمد A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
      2 8
      حتماً کار داره دیگه اگه کار نداشت که نمی رفت
  • نریمان A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    62 6
    ایشون یک ماهی هست که اینجا پرتغال تشریف دارن و هر هفته به شهری میرن تا به سوالات شرعی دانشجو ها پاسخ بگن. اما به علت "سوال شرعی" نداشتن دانشجو ها این جلسات تا الان تشکیل نشدن. خسته نباشن حاج آقا.
  • بی نام US ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    5 3
    نريمان عزيز : با حرفهاتون كاملا موافقم. دليل ديگش اينه كه دانشجويان عزيز اونجا، با مسئوليت هستند و دنبال كارهاى غير شرعى نميرن. خسته نباشن دانشجويان پر تلاش
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    13 9
    سلام 1حاج آقای مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند. 2ایشون به دعوت از سفیر ایران در پرتغال برای سخنرانی ایرانیان این کشور دعوت شده اند. ۳ایشون در صفحه شخصی خودشون در اينستاگرام این موضوع رو گفته بودن که قبل از انتشار این خبر بوده ۴این سفر سه روزه هست و نه یک ماه