اعتماد نوشت:

درپي انتشار خبري با عنوان «تعقيب و گريز مرگبار پيمانكار شهرداري با راننده ضايعاتي» در روز پنجشنبه 20 مهر، شهرداري منطقه دو با ارسال جوابيه‌يي عنوان كرد: « نتيجه بررسي‌هاي انجام شده از طريق حوزه‌هاي مرتبط ذي‌ربط در اين منطقه حكايت از آن دارد كه هيچ يك از عوامل اجرايي شهرداري منطقه ازجمله ماموران، كارگران پيمانكاري طرف قرارداد شهرداري در حوادث اعلام شده دخل و تصرفي نداشته و بديهي است كه گزارش مندرج در روزنامه فوق با وصف عدم اعلام مشخصات دقيق مرتكبين و مقصرين داراي نواقص و ايرادات اساسي بوده و مصداق انتشار مطالب خلاف واقع عليه اين منطقه است.»

اين درحالي است كه پيمانكاران دستگير شده در جلسات بازپرسي در دادسراي امور جنايي خود را پيمانكار منطقه دو معرفي كرده بودند.

از سوي ديگر بر اساس قانون، رسانه‌ها براي انتشار مشخصات متهمان تا زمان تاييد حكم منع قانوني دارند و روزنامه اعتماد به دليل اين منع قانوني از انتشار اسامي متهمان خودداري كرده است.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    48 1
    شهرداری چرا همیشه به جای عذر خواهی توجیه میکنه
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
      8 0
      اين پيمانكارها چه كساني هستند،احيانا از دوستان نيستند كه شهرداري داره ماستمالي ميكنه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    7 0
    يكي از مسئولين شهرداري گفته بود كه اگر قرار به عذرخواهي باشد شهردار بايد هر روز را در عذرخواهي بسر ببرد. حالا معلوم مي شود كه اين فرد از درون سازمان شهرداري بخوبي آگاه بوده است.