علی کریمی می گوید :«چه کسی گفته با تیم دوم بنفیکا بازی کردیم؟»

به گزراش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فارس؛مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم در حالی که بازی فیلمبرداری نشده و به صورت زنده به نمایش درنیامده، چطور می‌گویند با تیم دوم بنفیکا بازی کردیم. علی کریمی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی پرتغال به کشور گفت: اردوی خوبی بود و بازیکنان در این اردو تمرینات مد نظر کادر فنی را انجام دادند.

وی در مورد اهداف تیم ملی از حضور در پرتغال افزود: در همه جای دنیا تیم‌های ملی این اردوها را برگزار می‌کنند. در مورد اهدافی که کادر فنی داشته من نمی‌توانم صحبت کنم به نظر شما آیا صحبت در این رابطه باید توسط من انجام شود؟ تیم سرمربی دارد و او باید از اهداف و برنامه‌هایی که در این اردو داشته صحبت کند. طبیعتاً کروش از این اردو راضی بوده و شرایط خوبی داشته و من هم امیدوارم این تمرینات برای بازیکنان مفید بوده باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که همه تیم‌ها با تیم‌های ملی بزرگ بازی می‌کنند اما ما در پرتغال به مصاف تیم دوم بنفیکا رفتیم خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران همیشه با این مشکل روبه‌رو بوده و در زمان ما هم همواره از این مسئله رنج می‌بردیم. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم که این مشکل برای یک بار هم که شده حل شود. معمولاً قبل از تورنمنت‌های بزرگ این مسائل مطرح می‌شود. تیم بنفیکا که با آن در یک دیدار دوستانه روبرو شدیم تمام بازیکنان خارجی خود را در اختیار داشت و تنها تعدادی از نفرات این تیم که در تیم ملی پرتغال حضور دارند به میدان نرفتند در حالی که این بازی به طور کامل فیلمبرداری نشده بود نمی‌دانم شما با استناد به چه چیزی می‌گویید که تیم دوم بنفیکا مقابل ایران حاضر شده است. شما باید سؤالتان را شفاف مطرح کنید تا برای خوانندگان شائبه به وجود نیاید. بنفیکا تمامی بازیکنان خود را داشت و تنها نفرات این تیم در تیم ملی پرتغال غایب بودند.
کریمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در رابطه با حضورش کنار کروش و اینکه آیا به ادامه راه مربیگری هنوز هم علاقه دارد، خاطرنشان کرد: هر روزی که کنار کروش هستم یک تجربه تازه است و اگر بخواهم به این کار ادامه دهم در آینده می‌تواند کمک زیادی به من کند. کروش همیشه مثبت نگاه می‌کند و مثبت مسائل را بیان می‌کند. من هم نیاز به زمان دارم تا بتوانم در آینده راجع به این مسئله صحبت کنم.
وی در مورد حذف تیم ملی جوانان و عملکرد بد تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: ما همیشه می‌گذاریم اتفاقات بیفتد سپس در مورد آن صحبت کنیم و این کار به نوعی نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب است. باید خیلی قبل‌تر از شروع مسابقات برنامه‌ریزی قوی‌ای داشته باشیم.

کریمی در پایان در رابطه با اینکه چرا کروش به آفریقای جنوبی رفته است، خاطرنشان کرد: من در جریان این مسئله نیستم فقط می‌دانم او در دوبی از ما جدا شد و برای اردوی بعدی از کنار ما رفت. از جزئیات این مسئله خبر ندارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که بنفیکا با تیم دوم خود به مصاف ایران آمده است، خاطرنشان کرد: مگر شما آنجا حضور داشتید که این موضوع را می‌گویید! اگر فکر می‌کنید ما از روی شکم سیری یا هر چیز دیگری بازی می‌کنیم شماها که یک را بهتر از دو تشخیص می‌دهید بازی جور کنید. این مشکل 4 سال اخیر فوتبال ما است. هیچ تیمی اینجا نمی‌آید، تیم‌های آفریقایی هم برای آمدن پول زیادی می‌خواهند. مشکلات ما یکی دوتا نیست؛ تمامی بازیکنان بنفیکا به غیر از نفرات ملی‌پوش این تیم در این بازی حضور داشتند. فیلم این بازی را داریم. خواهش می‌کنم چیزی را که نمی دانید به مردم اطلاع رسانی نکنید. چرا که مردم از مسائل اطلاع ندارند و از رسانه‌ها اخبار را دریافت می‌کنند که این باعث می‌شود که اطلاعات غلط بگیرند.

وی در مورد زمان بازگشت کارلوس کروش خاطرنشان کرد: کروش به آفریقای جنوبی سفر کرده است و 4-5 روز دیگر به ایران باز می‌گردد.

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    آقای کریمی هنوز مهرت خشک نشده داری سرشاخ می گیری؟
  • علی A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    14 51
    بازهم داستان همیشگی ...بازهم وقتی خبرنگاری سوال درست مطرح می کند با جواب سردرگم روبرو می شود...آخه این چه حکایتی است که مربی ، بازیکن ، ....داور همه و همه دستمزد خودشان را می گیرند و ما همواره به اینها بدهکاریم.....واقعا" که
    • بی نام GB ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      55 5
      کدا م سئوال درست. مگر خبرنگاران تا کنون متوجه نشده اند که تیم های بزرگ به دلائل متعدداز نظر خودشان که چندان هم ورزشی نیست رغبت چندانی به مسا بقه با تیم ملی ایران ندارند.
  • حمید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    24 13
    آقا تو رو خدا در این فوتبال و گل بگیرید
  • سمنانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    72 7
    مربی باید مثل تو باشه رک حرفش رو بزنه.دمت گرم.خب راست میگه دیگه افغانستان هم نمیاد اینجا بازی کنه.
    • یک ایرانی DE ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      16 37
      سلام دوست عزیز،دوست عزیزایناازباخت میترسند نه اینکه تیم بزرگ به ایران نمیاد مگرچندساله پیش آلمان باتمام ستاره هاش به ایران نیومد همچنین بایرن مونیخ،پس چراجام جهانی ۲۰۱۴که تیمهای موجوددرگروه تیمهای آسیایی که به دنبال تیمهای آسیایی میگشتند آقای کیروش اوناروبه ایران نیاوردوباهاشون مذاکره نکردتیمهایی کهدرگروه ژاپن وکره بودند به دنبال تیمهای آسیایی میگشتند،برانکوهم همین جوری میترسید،چراتیمهای بزرگ دنیا دروالیبال جلوی ایران بازی میکنند اگر مشکل سیاسیه پس دروالیبال هم باید همینجورباشه،ایناهمش بهانه است.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      14 8
      بایرن مونیخ تو امارات اردو داشت، 500 هزار دلار نقد از سازمان تربین بدنی وقت گرفت تا بیاد با پرسپولیس بازی کنه، الان 2 میلیون یورو به اسپانیا پیشنهاد بده، میاد
    • شایان A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      4 2
      بی نام آلمان به خاطر این اومد که اولا میزبان جام جهانی بود و نباید انتخابی میداد دوما در تور جهانی که داشت میخواست با سه تیم برتر آسیا مسابقه بده که بعد بازی با ایران رفت ژاپن و بعدم رفت با کره بازی کرد مطمئن باش اگر در حالت عادی بود 100 سال نمیومد با ایران بازی بذاره در مورد بایرن هم بگم در تورش در امارات به درخواست مسئولین وقت پرسپولیس ان موقع 1 میلیون دلار گرفت برای یه بازی تازه ان فقط یه نیمه با بازیکنای اصلیش بود یادمه نیمه دوم همه رو تعویض کرد اورد بیرون ماگات
  • ناشناس A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    9 4
    فوتبال ما چی بود حالا چی شده؟ وای بر مسولین
  • دلواپس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    7 20
    رک حرف زیاد هم خوب نیست حاج علی آقا یه وقت دیدی .................... آره...
  • مهرزاد A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    5 25
    آخه علی آقا مگه چند تا از بازیکنای بنفیکا تو کشورای خودشون ملی پوش نیستن؟؟ بازم یکی تو این فوتبال پست گرفت......
  • بی نام US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    21 0
    پول بدی همه میان خوبه رونالدو دو روز پیش میخواست بیاد اگه بخوای پول ندی باید تیمت خوب باشه برای این دوزاری ها هیچ تیمی مفتی نیاد ایران
    • فرشاد A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
      0 2
      میشه بفرمائید چرا نیومد؟
  • محمدرضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    9 4
    برای فوتبال ایران فقط 2 راه می توان درپیش گرفت یا کلا تعلیقش کرد یا مدیران بالایی را کلا عوض کنند
  • سید مسعود IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    7 20
    واقعا با هوش کیروش خیلی حال کردم، علی کریمی رو انتخاب کرده که نه زیرآبش رو بزنه و نه علیه کیروش مصاحبه کنه. چون علی کریمی اهل این مسائل نیست. نهایتا هم بهش میگه این کنزها رو بچین، این درس امروز.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    24 3
    زنده‌بادعلی‌اقاااا
  • سینا عشوری IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    15 1
    هر تیمی که بهش پیشنهاد میدیم میگه مثلا تا 1سال دیگه تقویمم پره،ما چون آینده نگری نداریم ،به جای اینکه بگیم باشه سال دیگه قبول بازی کنیم ،میگیم نه و میریم میگردیم الکی، بخدا سال دیگه همین موقع هم میان میگن تیم ها وقت ندارن، البته یکسری مسائل سیاسی و مالی هم هست که دیگه همه میدونن
  • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    7 24
    نقش کريمي به جز تعريف کردن چيه واقعا
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    6 30
    آقاى طلبکار.... نميدانم چه کسى به اين آقا اجازه صحبت به اين شکل بى ادبانه داده است.
  • sanaz IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    14 2
    ما نه پول داریم که بخوایم بریم و نه هیچ کشوری حاضر میشه بیاد البته اگه بیاد باز هم پول میخواد و اگه پول هم بدن باز یه عده شاکین پول بیت االمال خرج میشه انتظار بازی خوب و قهرمانی هم دارن.ما تو جام جهانی هم با کمترین بازی ها و تدارکات اون بازی ها رو کردیم در حالی که ژاپن وکره و استرالیا از یک سال قبل با بهترین بازی ها و اردوها نتایج ما رو گرفتن باز یه عده شاکین که مگه چیکار کردیم.تو باشگا ها هم که کاری نمیکنن حتی بدنسازی بازیکنان مشکل داره باز یه عده مربی همیشه شاکی به اردو تعطیلی لیگ اعتراض دارن که هیچ انتظار قهرمانی هم دارن.انگار همه چی مربیه .
  • سرخ IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    25 9
    علیییی کریمی علیییییی کریمی
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    6 17
    عجب عزتی رو به ایران برگردوند این دولت باز قبلا برزیل آمد با ایران بازی کنه اما الان تیمهایی دسته 4 اروپایی اصلا به ایران اجازه ملاقات هم نمیدهد.
  • reza IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    6 12
    چقدر زود زبون همدیگه رو فهمیدیدعلی آقاباید دیلماج کیروش میشد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    6 4
    البته خیلی ببخشید ولی معمولا نفرات ملی پوش بهترین های تیم هستند
  • پنجعلی A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    9 9
    من خودم بازی هماهنگ میکنم بهت خبر میدم، تیم گل کوچک کوچه ما رایگان باهاتون بازی میکنه
  • عباس IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    7 5
    یک ماه دیگه میخایم با کره بازی کنیم یعنی 18 نوامبر.شیلی10 نوامبر یه بازی تدارکاتی داره.کلمبیاهم که اونموقع بازی ردیف نکرده براخودش.میشه یه بازی دیگه تو ماه نوامبر بایکی از این دو تیم برگزار کرد.اگه فدراسیون مغزشو بکاربندازه.که اونم همه چیزشون در اختیارکیروشه.هرچه کیروش بگه قبول میکنن.که کیروشم قبول نمیکنه.کیروش رفته افریقای جنوبی با اونجا هماهنگ کنه حرف بزنند به یه توافقی برسند که چند درصد از پولی رو که ایران واسه اردوی افریقای ج میخاد بده به کیروش بدن.فقط بخاطرجیب خودش اینکارا رو میکنه.یه ملتو اسکل کرده.بخاطر همین دنباله اردوهای بلند مدته.
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    10 22
    علي كريمي چند مدت ديگر در مورد كي روش چه خواهد گفت ؟ خدا ميداند
  • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    10 40
    کریمی حیا کن تیم ملی رو رها کن
  • سفیر A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    9 35
    بااین اخلاقی که تو داری مربی خوبی نمی شی
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    14 10
    علی کریمی به زودی سرمربی تیم ملی و پرسپولیس میشه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    30 3
    ما هميشة سعى ميكنيم ادمهاي خوبو هر طور كه شده خراب كنيم،بخدا اكه تختي الان زنده بود،همين بلاهارو سر اون در ميوورديم،داش علي كريمي،تختي زندة زمونه ماست،بياييد بجاي اين كه خرابش كنيم، قدرشناسش باشيم
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    5 14
    وقتي مربي تيم ملي حتي يه كوچولو هم مدرك مربيگري نداره پس فك ميكنيد تيك ملي پرتغال بياد اسقبالشون
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    9 7
    اخه علی اقا شما که با مردم رو راست بودی شما که رک و راست حرفتو میزدی حتی اگه بزرگها خوششون نیاد الان چی شده حقیقت را انکار میکنی و مردم را نامحرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟