فارس نوشت:

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در دو روز گذشته 50 پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در 6 ماه گذشته بیش از 1400 پس‌لرزه بوده است.

مرتضی اکبر‌پور درباره زلزله 5.6 ریشتری که در عمق 10 کیلومتری در فاصله 20 کیلومتری شهر مورموری از توابع استان ایلام رخ داد، گفت: هم اکنون تیمی متشکل از نماینده ریاست جمهوری، قائم مقام سازمان هلال احمر، نماینده بنیاد مسکن و شهرسازی و سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه مورموری برای بررسی میزان خسارات اعزام شدند.

او گفت: بر اساس آمار ارائه شده تا کنون تلفات جانی نداشته‌ایم و تنها 14 نفر مجروح شده بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.

اکبرپور گفت: بیش از 2500 تخته چادر امدادی در روستاها و شهر مورموری در بین مردم توزیع شده است و در حال حاضر مشکلی در خصوص اسکان اضطراری نداریم.

او با اشاره به اینکه آب، برق و گاز در منطقه وصل شده است گفت: مشکل اصلی مردم شهر مورموری تعداد زیاد پس‌لرزه‌ها است که از زندگی روزمره آنها را تحت الشعاع قرار داده است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در دو روز گذشته 50 پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در 6 ماه گذشته بیش از 1400 پس‌لرزه این شهرستان را لرزانده است.

اکبرپور گفت:‌ پژوهشکده بین‌المللی زلزله برای بررسی علل پس‌لرزه‌ها در این منطقه حضور دارند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    1 0
    بنیاد مسکن آبدانان بسیار با مردم بد برخورد میکنه.توهین میکنه ...واقعا جای تاسف داره مردم زلزله زده به این اداره مراجعه می کنند ولی فقط بهشون توهین میشه کاش کسی بود پیگیری کنه