رئیس مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف کلینیک تخصصی درمان سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ؛ دکتر علی لاريجانی پس از بازدید از این مرکز درمانی، با حضور در جلسه اداری این مرکز، احداث این مجموعه را با همکاری و مساعدت خیرین منحصر به فرد دانست و گفت: کلینیک تخصصی درمان بیماران سرطانی مهرانه در صورت تقویت می تواند به کل منطقه خدمات پزشکی ارائه کند.
وی افزود: اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان بسیار با دقت انجام شده و انجام این مهم باعث ارائه خدمات مفید به بیماران نیازمند شده است.

دکتر لاریجانی گفت: اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه با علائق دینی و احساس مسئولیت دست اندرکاران انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خانواده های بیماران خاص گفت: در تهران نیز مرکز خیریه ای به نام محک از کودکان مبتلا به سرطان حمایت می کند.

وی هماهنگی و احساس مسئولیت این انجمن را در ساخت مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه ارزشمند دانست و با آرزوی توفیق برای کارکنان مرکز یادآور شد: پیگیری های لازم را برای مساعدت در جهت تجهیز این مرکز از طریق وزارت بهداشت خواهند کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس وثوقی مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان گزارشی از فعالیت های این مرکز و نیازهای آن به رئیس مجلس ارائه داد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =