تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در یک بازی ضعیف با نتیجه 5-1برابر تیم عمان مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در بازی نخست به راحتی از سد سوریه گذشته بود امروز و در یک بازی ضعیف و سردرگم با نتیجه سنگین 5-1 برابر عمان شکست خورد تا به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعدی صعود کند.
ملی پوشان کشورمان علیرغم اینکه دو روز استراحت را پشت سر گذاشته بودند اما امروز خیلی خسته و پریشان به میدان آمدند و اگرچه با گل شهریار مژده از حریف پیش بودند اما در دقایق پایانی به هیچ توپی نه نگفتند تا یک نتیجه ضعیف و تحقیرآمیز بدای فوتبال ساحلی کشورمان رغم بخورد.
ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله بعد به مصاف تایلند می روند. ابوالفضل خدابنده لو هدایت تیم ملی تایلند را بر عهده دارد.
شكست سنگين تيم ملي فوتبال ساحلي ايران مقابل عمان، تعجب بازيكنان را به همراه داشت و حتي سرمربي تيم ملي هم با ناراحتي زودتر از بازيكنان به سمت اتوبوس تيم حركت كرد.
اكتاويو درباره اين شكست گفت: من هيچ نظري ندارم و اصلا نمي دانم چه اتفاقي افتاد. سرمربي تيم فوتبال ساحلي حاضر نشد حرف ديگري بزند.
نادري، كاپيتان تيم هم در گفت و گويي كوتاه گفت: بازي را رها كرديم و گل هاي بدي خورديم. نمي دانم چه اتفاقي افتاد و الان چيزي نمي توانم بگويم.
حسيني، دروازه بان تيم ملي هم يادآور شد: ما مهره كم داريم و بازيكنانان مصدوم هم زياد داريم. وي گفت: تيم ملي مهره كم دارد و ديديد كه احمدزاده هم مصدوم شد و تيم هم مهره جايگزين ندارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    5 1
    چه بهانه ی جالبی ، ما مهره کم داریم یعنی توی 80 میلیون نفر آدم چهار نفر ساحلی باز پیدا نمی شوند ؟
    • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
      0 0
      عزیزم اگر بخواهند بهانه بیارند زیاد بهانه دارند.اول اینکه فدراسیون به آنها بها نداده است.بعد از قهرمانی جام کنفدراسیون ها که اولین و تنها عنوان قهرمانی ایران در مسابقات فرا قاره ای در یک رشته فوتبالی می باشد نه پاداشی خبری بود نه جشنی.پول هم که ماله فوتبالی های چمنی است.مسابقات تدارکاتی ندارند.شارژ مالی ندارند.حمایت مسئولان را ندارند و... اما این بهانه ها را نیاوردند و واقعیت را گفتند.متاسفانه بازیکن مصدوم داشتند و به گفته خودشان سردر گم بازی کردند و خوب بازی نکردند
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    33 1
    حداقل ميگفتي تو چه مسابقاتي داره بازي ميکنه