برای این فیلم یادداشت بنویسید / برگزاری مسابقه‌ای برای «میهمان داریم»

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای فیلم «میهمان داریم» مسابقه یادداشت نویسی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مسابقه با عنوان «یادداشتی برای یک میهمان» برگزار می‌شود. علاقمندان و مخاطبان این فیلم سینمایی می‌توانند با نوشتن یک جمله یک خطی درباره فیلم سینمایی «میهمان داریم» در این مسابقه شرکت کنند.

برگه شرکت در این مسابقه از شنبه هشتم آذر ماه در گیشه سینماهای نمایش دهنده فیلم «میهمان داریم» و مراکز فرهنگی هنری ارائه می‌شود و مخاطبان می‌توانند پس از نگارش جمله خود در قسمت مربوطه از آن توسط گوشی همراه عکس گرفته و از طریق ایمیل و یا مراجعه به وب سایت میهمان داریم یادداشت خود را ارسال کنند.

داوران پس بررسی مطالب ارسال شده به پنج جمله برتر جوایزی را اهدا می‌کنند. آدرس وب سایت فیلم «میهمان داریم» www.mihmandarim.ir است. آدرس ایمیل این مسابقه نیز به این شرح است: info@mihmandarim.ir

جوایز این مسابقه عبارتند از: نفر اول 20000000 ریال، نفر دوم 17000000 ریال، نفر سوم 14000000ریال، نفر چهارم 11000000 ریال و نفر پنجم 8000000 ریال.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از 21 آبان ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =