یک تغییر مدیریتی در سازمان سینمایی وزارت ارشاد / نخستین تأثیر جابجایی مدیران صداوسیما بر وزارت ارشاد

محمد احسانی که با حضور حجت‌الله ایوبی در رأس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این وزارتخانه آمده بود، قرار است به صداوسیما بازگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس‌ازآن که محمد سرافراز جایگزین عزت‌الله ضرغامی شد، خبرهای مختلفی مبنی بر بازگشت مدیران تلویزیونی سازمان سینمایی و بنیاد فارابی به صداوسیما منتشر شد.

این خبرها بیشتر حول‌وحوش دو چهره می‌گشت؛ محمد احسانی معاون ارزشيابي و نظارت سازمان سینمایی و محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی.

حالا گویا ماجرا شکل واقعی‌تری پیداکرده و قرار است محمد احسانی به سازمان صداوسیما بازگردد.

این خبر را حجت‌الله ایوبی در حاشیه بازدیدش از جشنواره سینما حقیقت بر زبان آورده و به ایسنا گفته که «احتمال جابجایی آقای محمد احسانی و رفتن او را به تلویزیون قوی است.»

محمد احسانی یکی از مدیرانی بود که از تلویزیون به سینما آمد. او در ماه‌های گذشته برنامه منظمی برای بازدید از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی داشت و تقریبا هر هفته به پشت صحنه یک فیلم سر می‌زد.

او که مدیر بخش ارشیابی و نظارت سازمان سینمایی بود، در ماه‌های گذشته هیچ اظهار نظری درمورد فیلم‌هایی نکرد که برای اکران دچار مشکل شدند. 

مدیران بخش ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی
بهمن حبشی، محمدرضا فرجی و سید محمد صادق موسوی مدیران زیر مجموعه محمد احسانی در سازمان سینمایی هستند

در هفته گذشته هم رئیس سازمان سینمایی به همراه مدیران این مجموعه به دیدار محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیمای ایران رفتند. در این دیدار مقرر شد که کارگروهی برای بررسی مشکلات بین اهالی سینما و تلویزیون تشکیل شود تا این دو حوزه در دوره جدید صدا و سیما به هم نزدیک‌تر شوند. (اینجا)

علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما هم از سوی سرافراز به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس صداوسیما برای تشکیل این کمیته و برطرف ساختن مشکلات موجود معرفی شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =