ایرنا نوشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی بیرجند همزمان با دهه فجر سال ۹۴ بهره‌برداری می‌شود.

سیدحسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان در حال احداث «رازی» بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در صورت تامین به موقع منابع و عدم تاخیر پیمانکار، این بیمارستان در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

وی راه‎اندازی بیمارستان رازی را که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۴ آغاز شده را یکی از ضرورت‌های استان خراسان جنوبی دانست و گفت: برای افتتاح این پروژه وزارت بهداشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

هاشمی در ادامه گفت: مشکلات نیروی انسانی در بیمارستان‌های تازه تاسیس سربیشه، سرایان و درمیان استان خراسان جنوبی بزودی برای بهره‌برداری کامل این بیمارستان‌ها رفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اورژانس جاده‌ای تا وضعیت مطلوب هنوز فاصله دارد، افزود: وزارت بهداشت هم اکنون برای اورژانس جاده‌ای کشور به ۱۰ هزار نیرو و سه هزار دستگاه آمبولانس جدید و در سواحل آبی نیز نیاز به آمبولانس دریایی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح‌های تحول نظام سلامت بخوبی در کشور پیش می‎رود، تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت‌مندی نسبی مردم را به دنبال داشته است.

وی برنامه وزارت بهداشت برای ماه های آتی در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت را نظارت بر فعالیت های مراکز پزشکی و درمانی عنوان کرد.

هاشمی گفت که برای کمک به درمان و خدمات بیمه ای زوج‎های نابارور در کشور اقداماتی در حال انجام است.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند که با کمک خیران در حال ساخت است، بازدید کرد و برای تجهیز این مرکز درمانی قول مساعد داد.

پروژه بیمارستان رازی بیرجند تاکنون از پیشرفت افزون بر ۸۰ درصدی برخوردار بوده است و با راه اندازی این بیمارستان بخش زیادی از مشکلات درمانی استان خراسان جنوبی رفع خواهد شد.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر استانی خود، امروز به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    حهت اطلاع وپیگیری داروی سالک نیست یا کمیاب است در اصفهان شهر به این بزرگی نیست شهرهای کوچک دیگه تکلیفشون معلومه در حالیکه باید این دارو دروستاها بفور باشد ولی خیر نیست که نیست