کارگردان فیلم سینمایی «مزارشریف» تاکید کرد وقتی مسئولان براساس قانون تصمیم می‌گیرند، اعتراض به آن منطقی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن برزیده درباره نمایش فیلم سینمایی«خانه پدری» گفت: «قطعا پس از مدت‌ها کش و قوس بر سر اکران این فیلم سینمایی مسئولان ذی‌صلاح برای نمایش این فیلم مشکلی ندیدند و طبیعی است که در چنین شرایطی فیلم اکران شود.»

او گفت: «بسیاری از اهالی سینما این فیلم را دیده‌اند و تقریبا بسیاری بر این عقیده‌اند که فیلم بسیار اززشمندی است و مشکل حساسیت‌زایی ندارد. بنابراین اذهان عمومی و مسئولان معتقدند که این فیلم اشکالی برای نمایش ندارد و قطعا اکران این فیلم اتفاق خوبی است.»

برزیده همچنین درباره جایگاه فیلمسازی عیاری در سینمای ایران گفت: «بدون شک کیانوش عیاری از جمله فیلمسازان مطرح سینمای ما است و قطعا فیلم او ارزش هنری زیادی دارد و البته با نمایش این فیلم نیز بسیاری از تابوها شکسته خواهد شد. اینکه وقتی قانون چیزی را بلا اشکال می‌داند و آن را تایید می‌کند. نباید به این قانون معترض بود.»

اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» که موضوعی اجتماعی را در بستری تاریخی روایت می‌کند، آغاز شده است و استقبال از نمایش فیلم به گونه‌ای بوده که در حال حاضر بلیت‌های بسیاری از سئانس‌های نمایش فیلم پیش‌فروش شده است.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ویشه.. IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    51 2
    خیلی دلم می خواهد روز اول نمایش از این فیلم دیدن کنم
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    32 1
    من دیروز این فیلم رو تو سینما کوروش دیدم.یعنی عالی بود