مهر نوشت:

معاون پارلمانی وزارت علوم با اشاره به ادعای دانشگاه ایرانیان مبنی برمسدود کردن سایت این دانشگاه توسط وزارت علوم گفت: دانشگاه ایرانیان جایگاه حقوقی ندارد و پاسخ به ادعای آن در اولویت وزارت علوم نیست.

سعدالله نصیری قیداری در خصوص مسدود سازی سایت اینترنتی دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی نژاد )گفت: این حرف هیچ پایه اساسی ندارد چون وزارت علوم نمی تواند یک سایت را ببند بستن یک سایت حکم قضایی می خواهد و حکم قضایی وقتی صادر می شود که کسی اقامه دعوی کند اگر منظورشان است که وزارت علوم اقامه دعوی به قوه قضائیه کرده است که این گونه نبوده و وزارت علوم این کار را نکرده است.

او ادامه داد: وزارت علوم اختیار بستن یک سایت را ندارد این حرف هم به لحاظ فنی و حقوقی درست نیست از طرفی هم شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم شورای گسترش وزارت علوم هردو رسما اعلام کردند دانشگاه ایرانیان مجوز ندارد و چنین دانشگاهی وجود و جایگاه حقوقی ندارد بنابراین بیشتر این مسایل را در فضای رسانه ای مطرح می کنند.

معاون پارلمانی وزارت علوم گفت: وزارت علوم هم به دلیل کثرت کارهای برزمین مانده و حجم وسیع مسایلی که وجود دارد به حل آنها مشغول است و فرصت اینکه هرروز به این گونه ادعاها بخواهد پاسخ دهد را ندارد و در اولویت کاری آن نیز نیست که به این گونه ادعاها پاسخ دهد.

در هفته جاری روابط عمومی دانشگاه ایرانیان در اطلاعیه ای اعلام کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه تلاش های غیر قانونی برای توقف فعالیت دانشگاه ایرانیان آدرس اینترنتی این دانشگاه را غیر فعال کرد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    48 3
    آفرین دقیقا همینه اینا اگه بهشون اثبات هم کنی قبول نمیکنن چون نه اینکه نمی فهمند بلکه نمیخواهند که بفهمند پس بهتره وزارت علوم وقت خودش رو هدر نده
  • فرزام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    33 4
    وای خدای من.انگار داره تازیخ تکرار میشه. همون کارایی که دولت قبل انجام داده بود داره سر خودش میاد. راست میگن عوض گله نداره
  • امیر IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    12 48
    احمدی نژاد تجلی گر انسانیت و نماد صداقت و بزرگواری است که همواره به مردم و میهن خویش درس بزرگواری و صداقت را اموخته است،ارزوی هر جوانی درس خواندن در دانشگاهی است که مدیر ان یک انقلابی فداکار و یاور مظلومین جهان یعنی دکتر احمدی نژاد است.
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    2 0
    اين دانشگاه اگه راه بيافته چه نخاله هايي تربيت خواهدكرد
  • نامدار A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    4 0
    اخی نماد بزرگواری را هم شناختیم تا حال نمیدونستیم چپاول اموال ملت ومملکت نماد صداقت و بزرگواریه عجب فرهنگ لغات عوض شده خبر چرا اعلام نمیکنی